Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU MEDICAMENTE SPITAL I


Detaliu pentru invitatia numarul 343324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA
Numar invitatie: 343324/01.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU MEDICAMENTE SPITAL I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU MEDICAMENTE SPITAL I
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru medicamente spital I
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 001.46 - 113, 881.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea MAXIMAfara TVA pt fiecare lot pt care se depune ofertaNR.LOT GARANTIE DE PARTICIPARE1 39.002 10.433 105.004 148.505 4.806 75.817 122.318 54.599 112.5010 29.4011 2.3112 1.5513 3.3014 5.6215 2.1016 36.0017 10.4418 1.6519 15.6020 15.6021 26.7022 9.6023 2.3224 42.0025 7.5026 82.6827 4.3528 42.0029 14.8530 12.7531 4.5032 39.0633 31.0534 13.5035 1.7136 7.2037 0.54TOTAL 1, 138.81 leiMod de constituire : conform art.86 din HG 925/2006 Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;
-sau Ordin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZORERIE SECTOR 5sau prin depunere numerar la casieria unitatii ;
-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.-Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Echivalenta pentru o garantie de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-original conform Ordinului 509/2011, art.5, alin.3Cerinta nr. 2-- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-original conform Ordinului 509/2011, art.5, alin.3Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69, indice 1, din OUG 34/2006 sunt: Mircea Miorel Stefan? director, Georgescu Vasile ? contabil sef, Popescu Gabriela ? farmacist, Dumitrache Camelia ? asistent de farmacie, Cristache Radu Stefan? sef serviciu economicofinanciar, Radulescu Marilena Laura ? ofiter achizitii, Constantin Gabriela ? agent administrativCerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PubliceCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011, art.5, alin.1Cerinta nr. 4 - Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localeCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011. art.5, alin.1Cerinta nr. 5 - . Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular C1 ? cerinta obligatorie.Prezentare - original, conform Ordinului 509/2011 art.5, alin.3 Cerinta nr. 1 ? Certificat constatator emis de ONRC completat cu toate informatiile din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRCSa fie prezentat in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011. art.5, alin.1? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? copie legalizata sau « conform cu originalul »? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate / Autorizatie de distributie en gros emisa de Ministerul Sanatatii care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente uz uman .Mod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011 art.5, alin.3Cerinta nr.3Autorizatie De Punere pe Piata/ de comercializare emisa pe numele operatorului economicMod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011 art.5, alin.3Autorizatie de Punere pe Piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie en gros de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale-? care va cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani, pentru toate loturile pentru care se depune oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer