Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 353298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Giurgiu
Numar invitatie: 353298/03.09.2013
Denumire contract: Acord cadru paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: +40 0246215091, Fax: +40 0246215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare paine semialba dupa cum urmeaza: - min 21000kg max 27000 kg paine semialba / contract subsecvent- min 105000 kg max 135000 kg paine semialba / acord cadru.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 - 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul instrumentului de garantare este de 2160, 00 Lei. Garantia de participare poate fi depusa si in valuta la cursul BNR. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Garantia se va constitui prin : - orice instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazute care se va transmite in plic pe adresa Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu pe data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor(formularul D).De asemenea o copie scanata va fi incarcata si in SEAP-prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de garantii al Penitenciarului Giurgiu (RO85TREZ3215005XXX000113) deschis la Trezoreria Giurgiu. In cazul in care se va opta pentru depunerea garantiei prin OP, atentie la completarea corecta a ordinului de plata.Se va incarca o copie scanata a acestuia si in SEAP -numerar la casieria unitatii. pentru contestatarul a carui contestatie a fost declarata ca neconforma de CNSC se va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA si va fi constituita prin retineri succesive din facturi conform HG 1045/2011 sau prin scrisoare bancara emisa de o societate bancara sau de o scrisoare de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate ? formularul A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 ? form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 ? form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? form Fpersoanele cu finctii de decizie in cadrul Penitenciarului Giurgiu sunt: -Comisar Florinel Cristi Stanica -director-Comisar sef Claudia Zmeu -director economico-administrativ-Comisar sef Constantin Nanu -sef serviciu logistic-Comisar Vladut Giuca -viza control financiar preventiv-Agent sef Nadia Cristescu -responsabil compartiment hranire-Suinspector Giorgian Geanta -ofiter achizitii-Agent sef Veronica Oprica -agent achizitii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca societatea poate sa desfasoare activitatea de comercializare produse alimentare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa cuprinda si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani conform art.185 din OUG 34/2006. Prezentare Form CPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., mail sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer