Achizitie publica - Acord cadru pentru achizitia de accesorii de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 354770
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354770/16.10.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru achizitiadeaccesorii de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII UM 02534 IASICod fiscal: 4540054, Adresa: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Iasi, Telefon: +40 0232211552, Fax: +40 0232211552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru achizitiadeaccesorii de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dehrtie A4, hrtie A3, hrtie A4 un exemplar si hrtie A3 un exemplar.
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 379.03 - 27, 016.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare pe loturi se regaseste in anexa B. Nu se impune constituirea garantiei de participare pentru toate loturile (care este in suma totala de 540, 28 lei), se va depune de operatorii economici numai pentru loturile pentru care depun oferta.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor)? Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) si (5) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se va depune atat in copie scanata in S.E.A.P., cat si la sediul autoritatii contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor.(pentru virament bancar contul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)? Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006? Modalite de returnare: conform prevederii art. 88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancar contul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)? Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta este data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalette leu/valuta: B.N.R.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizarereprezinta 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent.? Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie de pana la 1.000, 00 lei, se poate depunere si la caseriea autoritatii contractante in numerar.? Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/2006? Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. nr. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2. Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare la art 181 doar lit. a), c1) si d).- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr. 4.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 IasiCol. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabilLt. Col. Leonard TATARUDirector administrativP.c.c. Doina BURCAConsilier juridicP.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si ContractarP.c.c. ing. Lidia CRACIUNSef Birou Informatica- - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, iinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 11:05