Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru achizitia de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 344653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII UM 02534 IASI
Numar invitatie: 344653/02.04.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru achizitiadealimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII UM 02534 IASICod fiscal: 4540054, Adresa: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Iasi, Telefon: 0332409717, Fax: 0232267847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru achizitiadealimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de alimente
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 457.3 - 254, 105.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 5.081, 74 lei. Cuantumul pe loturi se regaseste in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertei)Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)Data pentru care se determina echivalenta lei/ valuta este data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalente leu/valuta: B.N.R.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizarereprezinta 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1)si (2) din H.G. nr. 925/2006.Pentru garantia de buna executie de pana la 1.000, 00 lei se va depunere la caseriea autoritatii contractante in numerar.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2. Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare la art 181 doar lit. a), c1) si d).- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 IasiLt. Col. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabilLt. Col. Leonard TATARUDirector administrativP.c.c. Doina BURCAConsilier juridicP.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si ContractarPlt. adj. Doru CIOBANUSef C.A.E.M.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer