Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru pentru achizitia de hartie copiator si hartie continua pentru imprimanta


Detaliu pentru invitatia numarul 349529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Timis
Numar invitatie: 349529/28.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru pentru achizitia de hartie copiator si hartie continua pentru imprimanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice TimisCod fiscal: 4358053, Adresa: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Telefon: +40 0256499334, Fax: +40 0256499332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru achizitia de hartie copiator si hartie continua pentru imprimanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: hartie copiator A4, hartie copiator A3, hartie continua pt imprimanta A4 si hartie continua pt imprimanta A3
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 855 - 222, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 4444 lei.Garantia se va constitui in conformitate cu prev art. 86 alin.1 din HG 925/2006 .Gar de particip se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari (documentul in original va fi transmis la sediul aut contractante (B-dul Gh. Lazar, Nr 9B, ) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP) , sau prin virament bancar, in cuantumul prev in documentatie si va fi valabil 60 zile (cel putin egala cu valab ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor .Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO59TREZ6215005XXX000314 deschis la Trez Timisoara .In caz in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 priv stimul infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta benef de reducere cu 50% a cerintei privind cuantum gar de particip. In aceasta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Se accepta o singura scrisoare de gar de particip care sa acopere integral suma mentionata mai sus.Daca ofertantul a contestat procedura de achizitie , in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autorit contractanta a masurilor de remediere necesare, retinerea din garantia de participare va fi conform preved art. 278 ^1 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulter, respectiv 2223.85 lei.- Restituirea garant de particip se va face conform art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterCursul la care se va face echival leu/alta valuta (pentru eventual depuneriiofertelor de catre un operat econ strain) este cel stab de BNR cu 5(cinci) zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire: Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G.nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G.nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta respectiva de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr. 1 din Sectiunea ? Modele de formulare?.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice straine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documentenu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul a)(Declaratiile cu privire la art. 180 si art. 181) pot fi scanate in original.?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii : - a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, faptcare a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectieCerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completata in conformitate cu formularul nr. 2 din Sectiunea ? Modele de formulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentru atribuirea, contractului.Pentru persoane juridice straine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul statului si catre bugetul local ( din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).-In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractului.Pentru persoane juridice straine: c. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor li se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sus trebuie sa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante), conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea ? Modele de formulare?.Cerinta nr.5-Declaratie de proprie raspundere(- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante) privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- completat inconformitate cu formular nr.6, din Sectiunea ? Modele de formulare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -ec.Constantin Tudor-p.director executiv-ec Dumitru Popovici-trezorier-sef-ec. Calin Mircea Florin ? sef Afp Timisoara-ec. Daniela Jichici-sef serviciu FCIBP-jr.Valentin Morariu-serviciul juridic-ref.Dan Ionescu-compartiment AAGFComisia de evaluare-ec.Ilarie Popescu-ec.Dorina Rusu-jr.Zbircot Ovidiu-ec.Cristina Sablici-membru de rezerva-ec.Gabriela Urcan-membru de rezervaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.OBS.: In cazul in care, un ofertant, omite sa depuna vreun document de calificare in forma in care a fost solicitat, respectiv, se afla in una din situatiile prevazute la art. 36, alin.(1), lit. b) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta acestuia va fi declaratainacceptabila Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme- Pt. persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -documentul se va prezenta anexandu-se si traducerea autorizata in limba romanaOBS.: In cazul in care, un ofertant, omite sa depuna vreun document de calificare in forma in care a fost solicitat, respectiv, se afla in una din situatiile prevazute la art. 36, alin.(1), lit. b) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta acestuia va fi declaratainacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara -se vor prezenta datele deindentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MostreSe solicita prezentarea din fiecare produs a cate 1 top sicate 1 cutie pana la data limita de depunere a ofertei.Mostrele vor fi trimise la sediul autoritatii contractante - D.G.F.P. Timis ; Timisoara B-dul GH.LAZAR NR. 9B.Mostrele trebuie sa respecte cerintele din specificatia tehnica, avand inscriptionat vizibil, lizibil, caracteristicile produsului.Cheltuielile cu trimiterea si returul mostrelor cad in sarcina ofertantilor . Mostrele vor fi prezentate intr ? un colet ce va contine : - opisul produselor prezentate ca mostre si denumirea ofertantului ;
- mostrele .Mostrele prezentate de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare , se vor restitui dupa semnarea contractului, la solicitarea ofertantului., Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produsului. Produsul va fi insotit de un certificat de conformitate emis de Centrul de Incercare si Expertizare a Produselor LAREX sau echivalent sau un raport de incercare/testare emis de catre un organism recunoscut, astfel cum este prevazut la art. 36, alin.(3) din O.U.G. nr. 34/2006(A), in original, copie legalizata saucopie certificata cu originalul, nu mai vechi de 12 luni, din care sa rezulte caracteristicile produsului, solicitate prin caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer