Achizitie publica - Acord-cadru pentru achizitia de lemne de foc de esenta tare
Detaliu pentru invitatia numarul 353503
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353503/09.09.2013
Denumire contract: Acord-cadru pentru achizitia de lemne de foc de esenta tare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN CALARASICod fiscal: 3797115, Adresa: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Telefon: +40 0242306231, Fax: +40 0242318123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Romania, cod postal: 910005, telefon: +40 0242306231, fax: +40 0242318123, persoana de contact: SINEL ANGHEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Romania, cod postal: 910005,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru achizitia de lemne de foc de esenta tare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de lemne de foc de esenta tare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a efectua si serviciile de incarcare, transport si descarcare a lemnelor de foc conexe operatiunii de livrare a acestora la destinatiile finale specificate in caietul de sarcini.Se va incheia un singur acord?cadru cu ofertantul desemnat castigator al procedurii de achizitie.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 405.2 - 136, 717.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantie de participare in valoare de 2000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, inclusiv.Garantia se va constitui conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG 925/2006.Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform formularului nr. 8).Acest instrument de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina sumele in conditiile art. 278 ind. 1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, virarea sumelor trebuie facuta in contul I.P.J.Calarasi RO53TREZ2015005XXX000175, Trezoreria Calarasi, Cod Fiscal 3797115.Documentul in baza caruia se face viramentul trebuie certificat de banca emitenta.Pentru viramentul facut in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic.Constituirea prin virament a garantiei se va face numai in nume proriu, nefiind acceptata constituirea acesteia de catre terte persoane in numele ofertantilor.Garantia emisa in alta limba decat cea romana va fi prezentata in original si va fi insotitadetraducereaautorizata in limba romana.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 si art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferta comuna, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului.Echivalenta garantiilor constituite in alta moneda decat Leul, se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1)-(3) din HG 925/2006, cu respectarea prevederilor legale privind plafonul de numerar in casierie. Daca garantia se constituie conform prevederilor art. 90, alin (1) aceasta se va face conform modelului din formularul nr. 10, caz in care documentul de constituire a garantiei de buna executie va fi prezentat in original autoritatii contractante in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent. Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele facturate (pana la concurenta sumei ce reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA), atunci furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea caruia se afla furnizorul, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea primului contract subsecvent. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, furnizorul are obligatia de a depune initial o suma care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii acestora. In termenul celor 7 zile lucratoare de la semnarea fiecarui contract subsecvent, furnizorul va remite achizitorului un exemplar al extrasului de cont, aferent depunerii initiale de 0, 5%, vizat de unitatea de trezorerie la care acesta este deschis. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului subsecvent pentru care aceasta se constituie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezentarea in original o declaratie, ca nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (conf. art. 180 din OUG 34/2006), (formular nr. 1). Se solicita prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cazierului fiscal si cel judiciar al ofertantului, precum si cazierul judiciar al administratorului legal al ofertantului.Ofertantul va prezenta in original o declaratie ca: -nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii judecatorului sindic; -si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetele componente ale bugetului general consolidat conform legislatiei actuale din Romania sau tara in care este stabilit; -in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile prin care sa produca prejudicii grave beneficiarilor; -nu a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; -nu prezinta informatii false, prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie (conf. art. 181 din OUG 34/2006), (formular nr. 2).Se solicita prezentarea Certificatuluideatestarefiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic si a Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta in original o declaratie pe propria raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta, conform formularului nr. 3.Ofertantul va prezenta in original o declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura conform formularului nr. 4.Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator va prezenta in original o declaratie pe propria raspundere ca nu are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al 4-lea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (conf. art.69 ind. 1 din OUG 34/2006), (formular nr. 19). Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in privinta organizarii, derularii si finalizarii prezentei proceduri sunt: Costache Ionel, Chirica Costel, Nicolae Ion, Clipcea Gigi, Tanase Cristina, Miu Cornel, Baicu Stefan, Anghel Sinel.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta atat declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, participarea la licitatie cu oferta independenta, calitatea de participant la procedura si respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese, cat si certificatele de atestare fiscala si plata a impozitelor si taxelor locale; -declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c ind 1) si d) se vor depune si de catre fiecare tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -declaratia privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese se va depune si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator financiar sau tehnico-profesional; -in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; - in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana; -incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 si /sau 69 ind. 1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru; -cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-au respectat conditiileimpuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei. Se solicita prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, prin care trebuie sa se certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru. In Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie specificat obiectul de activitate al ofertantului, obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din acest certificat prezentat de ofertant. Informatiile prezentate in Certificatul constatator vor trebui sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantilor clasati pe primul loc, care au prezentat certificatul constatator in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru conformitate, autoritatea contractanta le va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata. -Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta documentele precizate in aceasta sectiune, pentru partea de contract pe care o realizeza; -documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare, prin prezentarea declaratiei privindcifra de afaceri pe domeniul acordului-cadru ce se va incheia, intr-o perioada anterioara ce vizeaza ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012. Nu se solicita indeplinirea vreunui nivel minim al cifrei de afaceri in vederea participarii la prezenta procedura.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovedirea capacitatii tehnice si/sau profesionale prin prezentarea listei principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 12:25