Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru achizitie de consumabile pentru imprimante , multifunctionale si copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 193131
Autoritate contractanta
APIA ? Centru judetean Bihor
Cod de identificare fiscala: 23270909
Adresa: str. Dimitrie Bolintineanu nr. 1, Oradea
Telefon: 0259 477037
Fax: 0259 477037
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru pentru achizitie deconsumabile pentru imprimante , multifunctionale si copiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie deconsumabile pentru imprimante , multifunctionale si copiatoare
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.02.2009 13:41)
Data publicarii: 03.02.2009 13:02
Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.Matei Corvin nr. 1, Oradea
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Matei Corvin nr. 1, Oradeaetaj 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 259, 220 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a candidatului /ofertantului2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3) Situatiaeconomico-financiara4) Capacitatea tehnica si/sau profesionala
www.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Altele
Observatii: Intrucat in caietul de sarcini si documentatia de atribuire s-au constatat erori, avand in vedere prevederile art.209 alin(2) din OUG34/2006 , am decis anularea procedurii de atribuire a acordului cadru prin procedurade cerere de oferte publicat in SEAP in data de 03.02.2009 cu denumirea de Acord cadru pentru achizitie de consumabile pentru imprimante , multifunctionale si copiatoare si programat a se desfasura in data de 19.02.2009 ora 11.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer