Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru pentru achizitionarea de servicii de transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 325558
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTI
Numar invitatie: 325558/03.05.2012
Denumire contract: acord cadru pentru achizitionarea de servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTICod fiscal: 10768686, Adresa: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti, Telefon: 021/3185390, Fax: 021/3185386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: On line. Ofertele (cuprinzand toate documentele solicitate de autoritatea contractanta) vor fi transmise in format electronic in SEAP pe www.elicitatie.ro semnate de persoane imputernicite ale operatorului economic, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a cere operatorilor economici transmiterea si prin fax a documentelor solicitate.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru pentru achizitionarea de servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian extern de persoane.a) Acordul cadru se va incheia cu minim 3 operatori economici ( in masura in care exista un numar suficient de operatori economici careau indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile) respectiv cu maxim 7 operatori economici.b) Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul ? cadru se modifica in mod corespunzator in cazul in careexista mai multe oferte cu acelasi nivel al Taxei de Servicii (TS) si prin aceasta se depaseste numarul maxim de 7 stabilit la litera a).
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 662.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare este de: 3.686, 63 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.3.Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont de depuneri/incasari RO15TREZ7065005XXX000104, Trezoreria Sectorului 6) se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor.Confirmarea se va proba prin atasarea la ordinul de plata a extrasului de cont emis de banca, de unde sa reiasa faptul ca garantia de participare a fost virata in contul U.M.01575 Bucuresti.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: - declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.sau dupa caz- ofertantii care nu fac parte din categoria mai sus amintita trebuie sa prezinte o declaratie, pe propria raspundere, ca nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (model formular in ?Formulare?)-nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 sau declaratie pe propria raspundere pentru candidatul/ ofertantul din tara in care nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (model formular in ?Formulare?)-Vor fi descalificati candidatii/ ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta) - model formular in ?Formulare?-ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care specifica faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69^1 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Petrisor JALBA, Daniel LAZAR, Lucian POPA, Crina BARCAN, Monica TROUSIL, Lucian VASILOSCHI, Cristina LOGHIN, Georgiana STOICA, Cornel ZAMFIRESCU, Ana BAIDAC, Valentin BADESCU, Marian NICOLAE, Georgeta MIHAILA, Marcela DUSMANU. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate principal si secundar (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Documentul se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila care va fi stampilata de operatorul economic si se va consemna sintagma ? CONFORM CU ORIGINALUL?.Cerinta nr. 2Documente justificative care sa ateste faptul ca este in masura sa presteze serviciile prezentului acord cadru-1. prezentarea urmatoarelor documente: - Acreditarea ca membru al I.A.T.A. (International Air Transport Association), copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil ladata limita de depunere a ofertelor;
- Calitatea de membru A.N.A.T. (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism ) sau a unei alte asociatii nationale sau internationale profesionale, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine accesand site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer