Achizitie publica - Acord-cadru pentru atribuirea de contracte subsecvente pentru prestarea de servicii de salubritate 2012-2013
Detaliu pentru invitatia numarul 324293
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324293/19.04.2012
Denumire contract: Acord-cadru pentru atribuirea de contracte subsecvente pentru prestarea de servicii de salubritate 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti RahovaCod fiscal: RO 9941693, Adresa: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214203173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051527, telefon: +40 214200810, fax: +40 214203173, persoana de contact: Paul Danciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051527, telefon: +40 214200810, fax: +40 214203173, persoana de contact: Paul Danciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru atribuirea de contracte subsecvente pentru prestarea de servicii de salubritate 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru fara reluarea competitiei incheiat cu un singur operator economic pe o durata de 14 luni (din 01.05.2012 pana la 30.06.2013), in vederea atribuirii unui numar estimate de 5 contracte subsecvente, pentru prestarea de servicii de salubritate (cantitatile minime si maxime totale si pentru fiecare contract subsecvent sunt prezentate mai jos): Denumire contract subsecvent U.M. Canit minimaCanit maximaContract subsecvent nr. 1, (01.05.-30.06.2012) - 2 luni mc 380, 00460, 00Contract subsecvent nr. 2, (01.07.-30.09.2012) - 3 luni mc 570, 00690, 00Contract subsecvent nr. 3, (01.10.-31.12.2012) - 3 luni mc 570, 00690, 00Contract subsecvent nr. 4, (01.01.-30.03.2013) - 3 luni mc 570, 00690, 00Contract subsecvent nr. 5, (01.04.-30.06.2013) - 3 luni mc 570, 00690, 00T O T A L2.6603.220
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1642 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data de depunere a ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5, - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului (se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?): a. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181 din oug 34/2006 ? anexa 2b, a.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt : Marian-Cornel Popescu, Cinghinau Gheorghita, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta.b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;c. certificate de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ? anexa 2c. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale/inregistrarea (se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?): a. Pentru persoanele juridice romane: certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si urmatoarele documente: b. Licenta clasa I pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor emisa de catre ANRSC ? cerinta minima de calificare.c. Autorizatie de lucru emisa de catre Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, in conformitate cu legislatia in vigoare ? cerinta minima de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? anexa 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? anexa 4, daca este cazu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -din SEAP, atasata prezentei invitatii de particpare; de la sediul unitatii achizitoare; poate fi solicitata prin e-mail: [email protected] sau prin tel/fax. 021/4203173
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 15:12