Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru furnizare carburant auto ? motorina euro diesel, benzina fara plumb


Detaliu pentru invitatia numarul 322464
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MR.CONSTANTIN ENE" AL JUDETULUI BACAU
Numar invitatie: 322464/21.03.2012
Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare carburant auto ? motorina euro diesel, benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "MR.CONSTANTIN ENE" AL JUDETULUI BACAUCod fiscal: 4278833, Adresa: BACAU, STR.MILCOV, NR.49, Bacau, Telefon: 0234.550000, Fax: 0234.575053
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BACAU, STR.MILCOV, NR.49, Bacau, Romania, cod postal: 600168, telefon: +40 234550000, fax: +40 234575053, persoana de contact: COJOCARU MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BACAU, STR.MILCOV, NR.49, Bacau, Romania, cod postal: 600168, telefon: +40 234550000, fax: +40 234575053
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare carburant auto ? motorina euro diesel, benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carburant auto ? motorina euro diesel, benzina fara plumb
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 4.833 lei.Garantia de participare este valabila 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoareacontractului fara T.V.A.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Criteriu de calificare: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente, in termen de valabilitate, care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (adica nu fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale; coruptie; frauda;spalare de bani): Documente solicitate : - Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr.1);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Criteriu de calificare: Se solicita prezentarea documentelor, in termen de valabilitate, care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in una din urmatoarele situatii: este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documente solicitate : - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 (Formular nr. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006, pentru evitarea conflictului de interese - Criteriu de calificareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector sef - general de brigada SIMIONESCU MihaiMembrii comisiei de evaluare: Colonel RAILEANU AlfonsMaior NASTUNEAC NeculaiCapitan FEDOR Sanda-MonicaSublocotenent COJOCARU MarianPlutonier adjutant BOCANET MihaiPlutonier adjutant MARIN LilianaPlutonier major DASCALASU ViorelIncadrarea in una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului cadru.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Criteriu de calificareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului. Criteriu de calificareCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiSe solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselorcare fac obiectul prezentei ?cerere de oferte? si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Certificatul mentionat trebuie prezentat inoriginal sau in copie legalizata.Acesta va fi eliberat cu cel mult o luna de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru exercitiul financiar anterior in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie cel putin egala cu valoarea minima fara T.V.A. estimata a achizitiei, respectiv 118550 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca dispune de cel putin un mijloc de transport autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer