Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru pentru furnizare carburant auto Motorina Euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 324850
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA " PODUL INALT" AL JUDETULUI VASLUI
Numar invitatie: 324850/23.04.2012
Denumire contract: Acord-cadru pentru furnizare carburant auto Motorina Euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA " PODUL INALT" AL JUDETULUI VASLUICod fiscal: 4359458, Adresa: mun. Vaslui, str. Castanilor, nr. 9, Vaslui, Telefon: 0235/311212, Fax: 0235/315555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru furnizare carburant auto Motorina Euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare decarburant auto motorina Euro 5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4240 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la de la termenul limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul ISU ?PODUL INALT? VASLUI, RO35TREZ6565005XXX000225 deschis la Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal 4359458;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original.Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4240 lei, conform art. 278^1 alin. 1 litera b din O.U.G. 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu odata cu depunerea ofertei conform art. 86 al. 6 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 1% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecventMod de constituire a garantiei de buna executie: -virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract;
-prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Criteriu de calificare: Ofertantul trebuie sa completeze declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea FORMULARE: - vor fi exclusi din procedura ofertantii a caror situatie personala se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG 34/2006- Criteriu de calificareOfertantul trebuie sa completeze declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea FORMULARE- vor fi exclusi din procedura ofertantii care se incadreaza intr-una din prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata - Certificat de atestare fiscala - Criteriu de calificareSe solicita prezentarea Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de peraza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele prezentate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romaniasau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului-cadru;Certificat privind taxele si impozitele locale - Criteriu de calificareSe solicita prezentarea Certificat privind taxele si impozitele locale, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente din luna anterioara deschiderii ofertelor;In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului-cadru.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^ 1 din OUG 34/2006, pentru evitarea conflictului de interese - Criteriu de calificareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE.Persoane cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Col. Olaru Neculai- inspector sef;Col. Blagoci Gheorghe ? prim adjunct;Col. Oprea Sonia - contabil sef;Mr.Tataru Niculae ? imputernicit sef serviciu logistic;Lt. col. Benchea Radu- consilier juridic;Lt. Procovanu Marieta- ofiter specialist I;Lt. Ifteme Iulian ? ofiter I;Plt. Adj. Bugiag Lidia- subofiter tehnic principal IIncadrarea in una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului cadru.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Criteriu de calificareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 din sectiunea FORMULARE conform Ordinului 314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului. Criteriu de calificareSe solicita prezentarea Certificat constatator (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca: -obiectul de activitate al ofertantului include prestarea activitatii ce face obiectul procedurii;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer