Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru furnizare carburanti auto-motorina.


Detaliu pentru invitatia numarul 354197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA NICOLAE IORGA AL JUDETULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 354197/27.09.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare carburanti auto-motorina.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA NICOLAE IORGA AL JUDETULUI BOTOSANICod fiscal: 17095960, Adresa: mun. Botosani, str. Uzinei, nr. 3, jud. Botosani, Botosani, Telefon: 0231/511212, Fax: 0231504986
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare carburanti auto-motorina.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de carburant auto - motorina
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 387 - 522, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5225, 81 lei fara TVA, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate este de 45 de zile de la data limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Se prezinta in original, cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor la sediul autoritatii contractante, se va depune scanata in SEAP la sectiunea "Documente de calificare "si se constituie prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- depunerea la caseria ISU ?N. Iorga" al judetului Botosani: ?a unei file cec sau ordin de plata in contul ISU ?N. Iorga" al jud. Botosani RO42TREZ1165005XXX002442 Trezoreria Botosani, confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.?a unei sume in numerar, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie emisa de societati bancare sau de asigurari trebuie: - prezentata in original la data limita de depunere a ofertelor;
- sa faca referire expresa la procedura organizata;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita;
- sa contina parafa vizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;
- sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4302, 58 lei, conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie separat pentru fiecare contract subsecvent, in procent de 5% din valoarea fara TVA a respectivului contract subsecvent de achizitie publica, conform art. 89 alin 2 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conform art. 90 alin. 1 din HG nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. 2, 3 si 4 se aplica in mod corespunzator.Conform art. 90 alin. 2 din HG nr. 925/2006, autoritatea contractanta accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar.Daca partile convin ca garantia de buna executie sa se constituie si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul IMM-urilor, in baza art. 16 din Legea 346 /2004, garantia de buna executie se reduce cu 50%, aceasta se va constitui in cuantum de 2, 5% din pretul contractului fara TVA. Ofertantul care solicita reducerea cuantumului garantiei de buna executie cu 50% va prezenta la deschiderea ofertelor dovada calitatii de IMM, in original., conform formularului H din Capitolul III - Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006? Prezentarea Formularului A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.? Cazier judiciar al ofertantului din care sa reiasa ca nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.? Completarea Formularului B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.? Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente catre bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale emis de serviciul specializat al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia ofertantul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de participare cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular C.4. Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese - Formular E)? Persoanele cu functie de decizie din cadrul I.S.U. Botosani sunt: Col.Anton RaduCol.Azamfiri ElenaLt. col.Amarandei CristianLt. col.Buzdugan LauraLt. col.Sau SorinLt. col.Guluta CornelCpt.Tuduruta CristianLt.Nechita CristinaPlt. adj. Timofte Neculai CristianSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din acesta sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul livrarilor de carburanti, pe ultimii trei ani sau de la data la care ofertantul a fost infiintat ori si-a inceput activitatea, daca aceasta data este (anterioara) mai devreme de 3 ani, potrivit art. 185 alin. 1 lit. c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Bilantul contabil pentru ultimul an, vizat de organele abilitate potrivit art. 185 alin.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau orice document din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de carburanti auto in ultimii 3 (trei) ani (valori, perioade de prestare, beneficiari), confirmate de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, potrivit art 188 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer