Achizitie publica - Acord-cadru pentru furnizare de echipamente si materiale de stringere a incendiilor
Detaliu pentru invitatia numarul 347039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347039/21.05.2013
Denumire contract: Acord-cadru pentru furnizare de echipamente si materiale de stringere a incendiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01145Cod fiscal: 27741219, Adresa: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Roman, Telefon: 0233722725, Fax: 0233722725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Roman, Romania, cod postal: 611047, telefon: +40 233722725, fax: +40 233722725, persoana de contact: PETRU BREABAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara 01145 Roman, Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, judetul Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru furnizare de echipamente si materiale de stringere a incendiilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de stingatoare portative, unelte manuale pentru stins incendii, materiale pentru intretinerea si repararea stingatoarelor, pulberi, spuma si dioxid de carbon pentru stingatoare
II.1.6) CPV: 35111000-5 - Echipament de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 956 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie pe loturi: - Lot nr.1 = 6650 lei;
- Lot nr.2 = 475 lei;
- Lot nr.3 = 2500 lei;
- Lot nr.4 = 160 lei;
- Lot nr.5 = 425 lei;
- Lot nr.6 = 100 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO44TREZ4925005XXX004023 deschis la TREZORERIA Roman.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 12.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratia privind eligibilitatea: (completarea Formularului nr. 4 , conform modelului din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratie completata conform Formularului nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele care poate fi prezentat in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Nu se accepta ofertanti cu datorii fata de bugetul de stat si/sau bugetul local.3. Participarea la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului nr. 7 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire;4. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 8 ?Declaratie privind conflictul de interese?din Sectiunea ?Modele de formulare? semnata de reprezentantul legal al ofertantului/subcontractanti/ofertantii asociati/tert sustinator, stampilata si datata. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Buta Ioan, Balan Sorinel, Breaban Petru , Cotandra Nicolae, Boca Florin, Nadane Catalin, Nejnec Catalin, Ciobanu Ionel.Note: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele nr.3 si nr.4 vor fi demonstrate de fiecare asociat.- Cerintele nr.1 si nr.2 vor fi demonstrate si de tertul sustinator in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta persoana neputand fi in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. 1. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului emis de Oficiul National al Registrului Comertului1.1 Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.1.2 Persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru verificarea conformitatii a Certificatului constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 11:05