Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru furnizare Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 343915
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Cantina de Ajutor Social Galati
Numar invitatie: 343915/15.03.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCantina de Ajutor Social GalatiCod fiscal: 3952197, Adresa: str. Brailei, nr 136, Bl. B3, Ap. 3 Galati, Galati, Telefon: 0236318409, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dogariei nr.26A, Galati, Romania, cod postal: 80011, telefon: +40 0236460079, fax: +40 0236460079, persoana de contact: Marin Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cantina de Ajutor Social Galati , Str.Dogariei nr.26A .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru furnizare Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse paine necesara hranei zilnice a persoanelor ce fac parte din programul de asistenta sociala.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 000 - 205, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea estimata a contractului: 205.200 lei fara TVA.Cuantumul garantiei de participare este de 4.104 lei.Conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 2.052 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 privind stimularea infiintatii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea prevazuta de art. 16 alin(2) din Legea 346/2004. In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in IMM( declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 din OrdonantaGuvernului nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) sau sa prezinte adeverinta eliberata de IMM.Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006 sau prin depunere de numerar la casieria Cantinei de Ajutor Social Galati.Se va considera echivalentalei/euro de 1 euro = 4, 3749 lei ( din data de 12.03.2013).- O.P. in contul RO 31 TREZ 3065006XXX011568.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA .Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute la art.90 din HG 925/2006asa cum a fost modificat prin HG 1045 /19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINAL (declaratie privind eligibilitatea).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR 2 -ORIGINAL (declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.FORMULAR 3 ? ORIGINAL (declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Facem precizarea ca si tertul sustinator are aceasta obligatie.Persoanele care detin functii de decizie: Matei Marcela ? Director Interimar; Costin Jenica ? Director Economic; Goga Dan ? Economist; Marin Adriana ? Administrator; Rosca Laura ? Referent de specialitate; Sider Stela ? Jurist.FORMULAR 4 ?ORIGINAL - ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 -ORIGINAL-( declaratie privind calitatea de participant la procedura)? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis/elibert de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertei ( operatorul economic garanteaza ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data depunerii ofertei)din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Se accepta copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Se solicita informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Media solicitata este de min.100.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnice: Declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceSe solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere, etc.) utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare indeplinirii contractului de furnizare produse, intocmai cum este solicitat in specificatiile tehnice., Cerinta nr. 2Experienta similara: -Completarea FORMULARULUI7 - a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de copii lizibile, certificate ?conform cu originalul?;
-Prezentarea amaxim 3 ( trei) contracte in baza carora au fost efectuate livrari de produsesimilare a caror valoare insumata sa fie cel putin in valoare de 67.000 lei.- Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferent contractului de furnizare prezent ca experienta similara.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR., Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre in vederea stabilirii conformitatii cu produsul care face obiectul contractului si a dovedirii capacitatii tehnice a operatorului economic de a livra produse similare.Ofertantii vor depune mostre asa cum sunt solictate in anexa caietului de sarcini.- Mostra va fi prezentata obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrata, marcata si sigilata conform reglementarilor in vigoare.- Mostra va fi depusa la sediul autoritatii contractante cel tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.- Ofertantul care nu va depune mostra pentru produsul solicitat va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer