Achizitie publica - Acord cadru pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 341853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341853/17.01.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +4 0241708413, fax: +4 0241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD. Tomis nr.51, Constanta, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituieincheierea unui Acord cadru pentru Furnizare rasaduri necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 1.250 euro respectiv 5.500 lei, calculati la un curs mediu de 4, 4lei/euro.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la licitatie, separat, care va insoti documentele ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.337, 99 lei, respectiv 985, 90 euro (ptr. curs mediu 1 euro= 4, 4 lei) cf. art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Pentru fiecare contract subsecvent se va constitui o garantie de buna executie in cuantum de5 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 60.000 euro.Nota: Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatieieconomice si financiare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceriautorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tararespectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Experienta similara: Demonstrarea experientei similare in furnizarea de produse similare in obiectul contractului in valoare de 30.000 euro, valoare care sa poata fi demonstrata prin cumul valoric de maxim trei contracte de furnizare produse similare.1. Fisa de experienta similara;2. Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: 1Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.2.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR ptr. anii respectivi., Cerinta nr. 3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care se angajeaja sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de specialitate in ultimii 3 ani, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr. 1Declaratie privind principalelecontracte de furnizare similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani, cu prezentarea de fise de experienta similara care sa cuprinda detalieri ale contractelor derulate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 16:58