Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru pentru furnizarea de Lapte praf


Detaliu pentru invitatia numarul 343973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Gherla
Numar invitatie: 343973/18.03.2013
Denumire contract: Acord cadru pentru furnizarea de Lapte praf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul GherlaCod fiscal: RO 4288292, Adresa: str.Andrei Muresanu nr.4, Gherla, Telefon: +40 264241444/+40 264241683, Fax: +40 264241332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru furnizarea de Lapte praf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui Acord Cadru pentru furnizarea de Lapte praf pentru o perioada de 12 luni
II.1.6) CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 400 - 33, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorCuantumul garantiei de participare: 660 leiData la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda :06.03.2013, respectiv 1 euro = 4, 3612 leiDupa ce dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractelor subsecvente, in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: potrivit art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular nr.2Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -formular nr.34.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiei pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate , eliberat de Departamentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).6.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69*1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.6Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator .Referitor la aceasta cerinta, precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Batinas Ioan2.Dumitru Constantin3.Jiman Anamaria4.Marginean Dragomir5.Petean Gabriel6.Hodis Mihaela7.Jucan Simona8.Brad Corina 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ? (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ).Ofertantilor clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, li se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Documentele vor fi acceptate si in forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, conform Formular nr.4 din care sa rezulte cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer