Achizitie publica - Acord cadru pentru furnizarea de servicii de imagistica medicala RMN.
Detaliu pentru invitatia numarul 324228
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324228/17.04.2012
Denumire contract: Acord cadru pentru furnizarea de servicii de imagistica medicala RMN.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'Cod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: 0230 564071, Fax: 0230 562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 230564067, fax: +40 230562636, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400 in sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru pentru furnizarea de servicii de imagistica medicala RMN.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrupentru prestare de servicii de imagisticamedicala (Rezonanta magneto-nucleara) .Loc de prestare: la sediul prestatorului.
II.1.6) CPV: 85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de particiapre in suma totala de 5100, valabilitate 60 dezile de la data limita de depunere a ofertelor .Nedepunerea garantiei de participare atrage descalificarea ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei adica 60 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G. 925/2006 .In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor .Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 dinLegea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conf. cu art.33 , alin.3 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
-este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Modalitati de constituire: Conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante; -prin ordin de plata in contul autoritatii contractante , cod fiscal 4327367 cont RO10TREZ5955006XXX002079, deschis laTrezoreria Municipiului Radauti ) .In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 9.Garantia va fi irevocabila , si se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului , pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile ar.91 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificatiofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze sau nu completeaza formularul corect si integral.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeazaformularul corect si integral.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12DVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect si integralCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12EVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul , - nu completeaza formularul corect si integralCerinta nr.5Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completez si sa ataseze Formularul 3.NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-Director medical Dr.Radu Cezar Aurelian-Sef.comp.achizitii Ing.Gafitescu Petru-Dr. Bejenariu Mihaela Cerinta 1.Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul in conf. cu Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrul acestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa transmita la sediul autoritatii contractante , pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare traduse si legalizate.Cerinta nr.2Autorizatie sanitara de functionare-profil activitate de laborator I.R.M. , vizata la zi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu persoanelecare vor duce la indeplinire contractul. Cerificate ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit la sediul autoritatii contractante , gratuit prin descarcare din SEAP , livrare lasolicitantcu suportarea costuluiexpeditiei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 09:26