Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru pentru o perioada de 24 luni privind ?Inchiriere utilaje de terasament cu operator?


Detaliu pentru invitatia numarul 344593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Brodina (Primaria comunei Brodina)
Numar invitatie: 344593/01.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru pentru o perioada de 24 luni privind ?Inchiriere utilaje de terasament cu operator?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Brodina (Primaria comunei Brodina)Cod fiscal: 4535635, Adresa: comuna Brodina judetul Suceava, Brodina, Telefon: 0230566522, Fax: 0230566522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brodina judetul Suceava, Brodina, Romania, cod postal: 727060, telefon: +40 230566522, fax: +40 230566522, persoana de contact: Primaria comunei Brodina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Brodina, judetul Suceava, sat Brodina, comuna Brodina, tel/fax 0230-566522.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru pentru o perioada de 24 luni privind ?Inchiriere utilaje de terasament cu operator?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru pentru o perioada de 24 luni privind ?Inchiriere utilaje de terasament cu operator?
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 450 - 571, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este de 7.000 lei. Cursul leu/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 18.03.2013 (1 euro = 4, 4170 lei). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul deschis la Trezoreria municipiului Radauti cont RO44TREZ5955006XXX000885 (CIF 4535635). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 4.351, 10 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Brodina are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile-Viorel MELEN ? Primarul comunei, Vasile UHLIUC ? Viceprimarul comunei, Liliana CRUT ? Secretar, Mircea TURCANU ? Referent superior, Maria ZIUB ? Referent asistent, Maria JURAVLE ? Referent superior, Cristinel CRUT ? Consilier local, Dumitru CURACIUC - Consilier local, Vasile HASNA - Consilier local, Ioan HOCHIAN - Consilier local, Dumitru-Victor JURAVLE - Consilier local, Octavian MAXIMIUC - Consilier local, Aurel MELEN - Consilier local, Vasile POPESCU - Consilier local, Vasile-Petru POPESCU - Consilier local, Vasile-D. URSULEAN - Consilier local, Vasile P. URSULEAN - Consilier local, Ilie HALETA - Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 200.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul "Informatii generale" (Formular nr. 10) continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Se solicita completarea Declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular nr. 11;2. Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere. Se solicita completarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere - Formular nr. 11a., Asigurarea cu utilaje, echipamente tehnice.Se solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii -Completare Formular nr.12. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor solicitate pentru inchiriere, respectiv Buldozer ? 1 buc, Excavator ? 1 buc, Trailer ? 1 buc, Autobasculanta ? 1 buc, Vibracompactor ? 1 buc, Autogreder ? 1 buc, Buldoexcavator ? 1 buc, Incarcator frontal ? 1 buc.In cazul in care se va prezenta contract de inchiriere, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere a proprietarului prin care isi exprima acordul in vederea subinchirierii utilajului/utilajelor ? in original., Informatii privind subcontractantii. Se solicita ca ofertantii sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 13. Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer