Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru pentru Proiecte tehnice privind subtraversari de cai ferate cu conductele de transport gaze naturale


Detaliu pentru invitatia numarul 355310
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 355310/01.11.2013
Denumire contract: Acord Cadru pentru Proiecte tehnice privind subtraversari de cai ferate cu conductele de transport gaze naturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru pentru Proiecte tehnice privind subtraversari de cai ferate cu conductele de transport gaze naturale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Proiecte tehnice privind subtraversari de cai ferate cu conductele de transport gaze naturale
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 lei - Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR cu 7 ZILE ANTERIOR DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Garantie de buna executie
cunatum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A? Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D? Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006(persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGNTRANSGAZ SA Medias sunt :1 VADUVA PETRU ION Director General2 LATA ILIE Director General Adj.3 STEFANESCU IOAN Director Departament4 LUPEAN MARIUS Director Directie5 TATARU ION Director Departament6 IDU OLGA Director Directie7 PINZAR ADELA CRISTINA Director Directie8 COMSA ADRIAN Director Directie9 FILIPAS LAURA Sef Birou10 HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist11 TATOMIR MIHAELA ANDREEA Inginer12 SIMESCU VIORICA Tehnician13 ION ANDI MARIAN Inginer14 HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist15 SZABO ALEXANDRA Cons. juridic16 POPOVICI OVIDIU Subinginer17 PETRARIU IOAN Sef Serviciu18 BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic19 GOAGE MIHAI Consilier Juridic20 STROI DAN SefColectiv21 GREZER PETRE Sef Atelier22 CRISAN EMIL Sef Serviciu? Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata, conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. Din formulare trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. -Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident? Certificat de atestare a firmei pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul acordului cadru, respectiv autorizatie emisa de organe competente din Romania; se solicita operatorilor economici sa prezinte autorizatie emisa de AFER pentru a efectua lucrari de proiectare .(conform OMT 290/2000).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea ultimul bilant contabil vizat de organele in drept.Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.Ca minima impusa50.000 lei(nu depaseste dublul valorii celui mai mare contract subsecvent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu privire la subcontractanti, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Exp.sim.impusa minim ?7.500 lei Experienta similara se considera indeplinita prin prezentarea decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare cu obiectul achizitiei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 12 I); se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate - sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu personal conform specificului de activitate. Documente de atestarea a sistemului integrat management calitate mediu ISO 14001:2001, sau documente echivalentedomeniul de activitate fiind similar achizitiei, Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer