Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-Cadru pentru serviciu de reparare si intretinere a navelor MAI 7101 si MAI 7102 - 21.06.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 333127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Baza de Reparatii Nave Braila
Numar invitatie: 333127/06.08.2012
Denumire contract: Acord-Cadru pentru serviciu de reparare si intretinere a navelor MAI 7101 si MAI 7102 - 21.06.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBaza de Reparatii Nave BrailaCod fiscal: 4205572, Adresa: Braila, Fata Portului - Incinta Port Docuri, Braila, Telefon: 0239 612241 int 106, Fax: 0239 615945
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Braila, Fata Portului - Incinta Port Docuri, Braila, Romania, cod postal: 810015, telefon: +40 239612241-26511, fax: +40 239615945, persoana de contact: Radu Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baza de Reparatii NaveBraila, Fata Portului - Incinta Port Docuri, Braila, Romania, cod postal: 810015, telefon: +40 239612241-26511, fax: +40 239615945, persoana de contact: Radu Mihalache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-Cadru pentru serviciu de reparare si intretinere a navelor MAI 7101 si MAI 7102 - 21.06.2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii si intretinere la structura navelor cat si la toate instalatiile acestora.
II.1.6) CPV: 50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8000 lei - 90 de zile de la data limita a deschiderii ofertelorMod de constituire a garant.de particp.I)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in coneditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prevazuta la prezentul capitol.garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare se va aplica cof.art.86 punctul(3)lit.a, b din HG 925/2006.II)prin depunerea la casieria autorit.contractante: a)a unui ordin de plata sau file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschid.ofertelor.in contul IBAN(lei)deschis in numele BRN: RO58 TREZ 1515 005X XX00 0178.b)a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garant.de particip.trebuie sa fie prezentata ce mai tarziu la data si ora stabilita ptr.deschid.ofertelor.perioada de valabilitate a garant.de particip.va fi de cel putin 90 de zile(perioada de valabilitate a ofertelor)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent ce se va incheia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4)se aplica in mod corespunzator, conform art.90 alin(1) din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevatut in Anexa nr.1.Declaratia privind situatia personala a operatorului economic, se va intocmi conform modelului prevazut in Anexa nr.10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Ofertantul va prezenta Certificate de atestare fiscala (taxe/impozite/buget consolidat)din care sa reiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele, de asemenea documentele se vor accepta in oricare din formele - original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu Originalul" - conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011.Completarea din partea ofertantului a Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Anexei nr.5 cu privire la urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrantacte: FUIOR DUMITRU-Sef BRN braila; VASILE EUGEN-Adjunct Sef Baza; STANESCU POMPILIU-Sef cop.Asigurare Tehnica; MIHALACHE RADU-Sef cop.Achizitii Publice; IORGA MARIUS-Lucrator in cadrul cop.Financiar-Contabilitate;MOROSAN COSTICA-Lucrator in cadrul cop.Asigurare Tehnica.!Operatorul economic va fi exclus de la procedura a daca se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau 181 din OUG.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau daca nu si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul statului.NOTA: Operatorul economic care nu indeplineste cerintele va fi exclus de la procedura. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: -certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata);
-se va completa declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform Formularului nr.7, anexat la documentatia de atribuire.Persoane juridice/fizice staineCerinta obligatorie: -certificat emis de autoritatea competenta sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe propia raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau juridice ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la: -declaratia cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, va fi in domeniul de actv.aferent obiec.contractului.-in cazul in care ofertantul isi demonstraza sit.ec.si financ.invocand si sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, la notar, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.-persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire si trebuie sa prezinte in acest sens si o Declaratie privind situatia personala.-atunci cind un grup de operatori ec.depun oferta comuna, situatia ec.si fenanc.se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii cu privire la : -lista principalelor servicii de reparare si intretinere a navelor in ultimii trei ani;
-autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea sau aflarea in cers de indeplinire, in ultimii trei ani, a unui contract sau mai multe contracte, care a (au) avut (ori au)ca obiect servicii de reparare si intretinere a navelor;
-in cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia teh.si prof.invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, ingheiat in forma autentica, la notar, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele teh.si prof.invocate.-persoana care asigura sustinerea teh.si prof.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces in SEAP (nr. documentati 49215)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer