Achizitie publica - acord cadru prestare servicii - preluare deseuri menajere
Detaliu pentru invitatia numarul 343502
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343502/06.03.2013
Denumire contract: acord cadru prestare servicii - preluare deseuri menajere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta MargineniCod fiscal: 4280248, Adresa: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Telefon: +40 0245660210, Fax: +40 0245660211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Romania, cod postal: 137255, telefon: +40 0245660210, fax: +40 0245660211, persoana de contact: Marius Adam
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru prestare servicii - preluare deseuri menajere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: preluarea deseurilor menajere rezultate in cadrul Penitenciarului Margineni
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 500 - 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2640 se va constitui prin : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar.- prin ordin de plata in contul RO09TREZ2745005XXX000030 deschis la Trezoreria Moreni.- echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, altfel duce la respingerea ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completare formular Anexa 1, declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813.Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - - completare formular anexa 34.Declaratia privind neancadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4(Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tiberiu Firinel Ungureanu - director, Dumitru Ene - director adj. ec administrativ, Marian Aldea- director adj. siguranta detinerii, Camelia Herea - director adj. reintegrare sociala, Mihaela Dinu - sef serviciu logistica, Liliana Popescu - contabil sef, Lorena Manea- consilier juridic, Marius Adam - comisia dedeschidere oferte, Gavra Eduard- comisia de deschidere oferte, Ionut Andronache- comisia de deschidere oferte, Elena Iacobescu - comisia de deschidere oferte, Marinescu Marius - comisia de deschidere oferte, Mihai Bortoi-comisia de deschidere oferte) 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata2.Licenta de operator pentru servicii publice de salubrizare pentru firma - conform prevederilor Regulamentului privind acordarea licen?elor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin Hg 745/2007, Legea 101/2006 actualizata pentru serviciului de salubrizare a localitatilor- se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Autorizatie de mediu pentru firma - conform prevederilor HG nr. 1635/2009 privind organizarea ?i functionare Ministerului Mediului ?i Padurilor cu modificarile ulterioarea, O.U.G. nr. 195/2005 privind protectia mediului aprobata cu modificari ?i completari prin Legea. 265/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i Ordinul M.M.D.D nr. 1798/2007 privind aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu - se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 11:18