Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru prestare servicii de dezinfectie, dezinsectie, deratizare si deparazitare


Detaliu pentru invitatia numarul 325289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Numar invitatie: 325289/27.04.2012
Denumire contract: Acord-cadru prestare servicii de dezinfectie, dezinsectie, deratizare si deparazitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. nr. 2 BucurestiCod fiscal: 4505316, Adresa: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.30.49, Fax: 021.316.49.01
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213163049, fax: +40 213164901, persoana de contact: Serv. Adm.-Aprov.-Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru prestare servicii de dezinfectie, dezinsectie, deratizare si deparazitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare de servicii de dezinfectie, dezinsectie, deratizare si deparazitare.
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 376 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-1% din valoarea estimata maxima, respectiv 5393.76 lei;
-Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
-Modalitatea de constituire conform art.86 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: -Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010;
-Declara?ie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006;
-Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ;a)pentru persoane juridice/fizice romane : -Certificat de atestarefiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finan?elor Publice, privind plata obliga?iilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
-Certificat de atestarefiscala, emis de catre organele competente ale Administra?iei Publice locale, privind plata obliga?iilor bugetare catre bugetul administra?iei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .b)pentru persoane juridice / fizice straine : -Documente care sa ateste ca ofertantul ?i-a achitat obliga?iile fa?a de bugetul de stat ?i cel local din ?ara sa.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie semnata ?i certificata conform cu originalul.Obs.: Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit ?i ?tampilate.Precizare: Ofertan?ii care prezinta certificatele fiscale cu datorii nee?alonate sau fara compensari vor fi exclu?i din procedura pentru incheierea acordului-cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, aceasta cerin?a este considerata ca fiind indeplinita. Cerinta de calificare: Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator eliberat de O.N.R.Cin scopul participarii la licita?ie, document aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: ?capacitatea de exercitare a activita?ii in raport cu obiectul acordului-cadru ce urmeaza a fi incheiat;?nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatease afla in incapacitate de plata.Obs.: Documentele de mai sus se vor prezenta in copie legalizata sau copie semnata ?i ?tampilata de reprezentantul legal cu men?iunea ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situa?ia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ?i exercitare a activita?ii profesionale in conformitate cu prevederile legale din ?ara de provenien?a. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: -Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind media cifrei de afaceri anuala globala pentru ultimii 3 ani., -Bilan?ul contabil sau extrase de bilan?, in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a minima obligatorie: -Experienta similara - minim 1(unu) contract, maxim 3(trei) in ultimii trei ani a caror valoare cumulatasa fie cel pu?in egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, respectiv 138.672, 00 lei fara TVA., -Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului;, - Informatii privind personalul incadrat;
- Documente care sa ateste profesia de asistent principal de igiena pentru minim o persoana implicata in derularea acordului-cadru, care sa fie abilitata sa func?ioneze in calitate de cadru didactic pentru a instrui in mod continuu personalul implicat in desfa?urarea serviciilor de dezinfec?ie., -Informatii privind subcontractantii-Mostre, -Prezentarea de declara?ii de confomitate cu directiva 93/42 EEC pentru aparatele folosite pentru nebulizarea electrica -Certificate de calitate eliberate de organismele autorizate (ISO 9001, ISO 13485, ISO 9001)sau alte echivalente;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer