Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CATERING


Detaliu pentru invitatia numarul 337876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILA
Numar invitatie: 337876/22.10.2012
Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CATERING
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: 0239677839, Fax: 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CATERING
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CATERING
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 004.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garan?ie de participareda T nu ?Cuantumul garantiei de participareeste: 3212 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de :90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 al.1, al.5 din HG nr 925/2006In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantii de participare prin virament bancar-contul este RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila.Documentul prin care se constituie garantia de participare se scaneaza si se depune in SEAP(www.e-licitatie.ro)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Reducere 50% pentru IMM-uri, definite conform Legii 346/2004, cu modificarile ci completarile ulterioare. Daca operatorul economic este IMM, va prezentaimpreuna cu garantia de participare si actul doveditor, cf Ordonanta nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, respectiv ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retinegarantia de participareconform conditiilor art.2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garan?ie de buna execu?iedaxnu ?- cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Se constituie conform art 90 din HG 925/2006b) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depune de contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.va avea valabilitate pe toata perioadade derulare a fiecarui contract subsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor? Informatii generale despre ofertant-Formular nr.1? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ?Formular nr.2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ?Formular nr 3Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Formular nr.4? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare?Formular nr5Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuirePersoanele cu functie de decizie si persoanele din comisia de evaluare din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru Sculschi -Director GeneralCamelia Avram ?Sef Serviciu Buget Finante Contabilitate SalarizareSimona Cimpoae ? Director General AdjunctViorica Albu ? inspectorLaura Rusu ? consilier juridicGina Suciu ? inspector de specialitateCapbun Dorulet Florel ? sef serviciuIulian Eftimie-sef serviciuStelus Antonescu ?sef serviciu? Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.6? Certificat de atestare fiscala-privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- fara datorii la bugetul de stat? Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ?fara datorii la bugetul de statDovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Aceste documente vor purta ?tampila si semnatura reprezentantului legal si se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicb)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestora;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Pentru persoane juridice fizice/straine autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute mai sus orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare care are competente in acest sens Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFACERI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Experienta silimara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer