Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de colectare, transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
Detaliu pentru invitatia numarul 347752
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347752/31.05.2013
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de colectare, transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 365882554, fax: +40 265230002, persoana de contact: NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de colectare, transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 726 - 363, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 5454 lei.Perioada de valabilit :90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor ?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ? -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 8. Data pentru care se determina echivalenta lei/euro: data publicarii invitatie de participare. Banca pt echivalenta leu/euro: B.N.R.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingeriipe fond a acesteia de catre CNSC se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006. Prev alin.1 art.278indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie: 3636.3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1; Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )Conf. Ordin 170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIANDIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA IOSIFConducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Nemes GenicaMembrii: Dr. Muresan AdrianBolos Bradut-VasileEc. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);Serviciul achizitii publice ? contractare: Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean Niculinainginer Harsan Ionel Florin; maistru Pop Viorel5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Autorizatie de mediu valabila la data limita de depunere a ofertelor, emisa in baza HG nr.128/2002 de autoritatea competenta , dupa caz agentia Judeteana sau Regionala pentru protectia mediului, , cu privire la colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase. Ofertantul va prezenta autorizatie de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului, iar in cazul existentei subcontractantilor, acestia vor prezenta autorizatia de mediu pentru partea din contract pe care o executa. In cazul unei asocieri, autorizatia de mediu din care sa reiasa in mod explicit fiecare activitate prevazuta in obiectul contractului trebuie prezentata de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.3.Autorizatie/Aviz/Notificari sanitare de functionare conform Ordinului nr. 1226/03.12.2012 (atat pentru transportator cat si eliminatorul final ) emise de DSP de pe raza careia isi desfasoara activitatea, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Din aceste documente sa rezulte in mod explicit ca operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si incinerare (eliminare) deseuri medicale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Referat tehnic emis de ISP pentru mijloacele de transport care transporta deseuri medicale periculoase ( conf. H.G. 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei, respectiv H.G. 1175/2007 pt aprobarea Normelor de efectuare a activitatii de transport rutier de marfuri periculoase in Romania)., Certificat de atestare profesionala pentru soferii vehiculului care transporta deseuri periculoase-ADR( conf. H.G. 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei), Certificat de atestare profesionala pentru consilier-ADR ( conf. H.G. 1061/2008 privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei), Declaratie privind lista pcipalelor prestari de servicii in ultimii trei ani - completarea formularului anexat in sectiunea FORMULARE ? anexa 9., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii - completarea formularului anexat in sectiunea FORMULARE ? anexa 6. Certificat ISO 14001privind managmentul de mediu. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului din seria ISO14001., Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:08