Achizitie publica - ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 356947
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356947/17.01.2014
Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213346715, fax: +40 123346715, persoana de contact: Ec.Petruta Dogaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: Sos.Vitan Barzesti, Nr.13, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare de ''Servicii de curatenie si igienizare''.
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4050 lei.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, O.P sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, si in conformitate cu art. 278^1, alin.1) din OUG 34/2006, actualizata. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara - Prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia RAHOVA, Grup ACADEMIEI.-Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.IMPORTANT: In caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul B.N.R din data publicarii invitatiei de participare. Echivalenta LEI/EURO/ALTA VALUTA: data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalenta LEU/EURO/ALTA VALUTA: B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006-se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006- se va completa modelul de formular nr.6 si formular 16Persoanele cu functie de conducere: Manager: Dr.Roberto Flavian LAZAR, Director Financiar-Contabil: Ec. Claudia DIACONU. Persoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare: Presedinte: Prof. Dr. Niculae Iordache, Membrii: Director de Ingrijiri - Apintiliesei Dumitru, Ref. Vlad Bogdan, Ref. Maria Ionescu, Ec.Petruta Dogaru, Dr.Balaceanu Mihaela Ana - Responsabil CPCIN, As.Tudorita MarinescuCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - se va completa modelul de formular nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa modelul de formular nr. 11 Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta( informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitatea cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridica.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara nivel financiarCandidatul /ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat cel putin un contract de servicii, duse la bun sfarsit/finalizate(serviciile), in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor (36 de luni calculate prin raportare la data limita de depunere).Cerinta nr. 2: Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru demonstrarea potentialului tehnic al candidatului/ofertantului, acesta trebuie sa sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate) specifice profesionale necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor conform cerintelor mentionate in caietul de sarcini, determinate conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurile asociate contractului si ?Ordinului MSP nr. 261 din 6 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare?: , Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va demonstra ca poate aplica masuride protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii prinprezentarea unor certificate, emise de organisme independente, respectiv detine certificatul SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie a cladirilor?, Candidatul/ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ?servicii curatenie, igienizare si dezinfectie a cladirilor?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 10:30