Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 327521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Mures
Numar invitatie: 327521/22.05.2012
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice MuresCod fiscal: 4322629, Adresa: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Telefon: 0265250982, Fax: 0265264054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540015, telefon: +40 265250982, fax: +04 265264054, persoana de contact: Taflan Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu D.G.F.P. Mures, cam 04, parter, str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2012 si 2013: - pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Directia Generala a Finantelor Publice Mures si a unitatilor subordinate respectiv, A.F.P. Tg. Mures, A.F.P. Sovata, A.F.P. Sighisoara, A.F.P. Tarnaveni, A.F.P. Reghin, A.F, P. Ludus.;
- pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In situatia in care garantia se constituie cu O.P.contul este: RO69TREZ4765005XXX000200, cod fiscal D.G.F.P. Mures 4322629.Valabilitatea garantiei de participare60 zile de la data depunerii ofertelor. D.G.F.P. Mures va retine din garantia de participare operatorului economic care a depus o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata o suma care va fi calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-form.2.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)?form.3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 9.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director Executiv Denes Iren, Sef Serv.Financiar, Contabilitate, Investitii si buget propriu Todoran Maria, Sef Serv.Juridic Husar Mihaela, presedinte comisie de evaluare Taflan Corneliu, membru in comisia de evaluare Chiorean Stefan, membru in comisia de evaluare Tinca Gabriel;Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 8. Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Pentrupersoane fiziceromane: Pentru persoane fizice: sa fie membrii titulari ANEVAR sau echivalent pentru categoria de bunuri evaluate(mobile si imobile). Calitatea de membru ANEVAR sau echivalent se va proba prin prezentarea in copie alegitimatiei ANEVAR sau echivalent valabila pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, minim 1 contract, Pentru persoane juridice: personalul firmei care va intocmii rapoartele de evaluare, sa fie atestat ANEVAR sau echivalent pentru categoria de bunuri de evaluat ( mobilesi imobile )
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer