Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 347790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Mures
Numar invitatie: 347790/03.06.2013
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice MuresCod fiscal: 4322629, Adresa: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Telefon: 0265250982, Fax: 0265264054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540015, telefon: +40 265250982, fax: +40 265264054, persoana de contact: Stefan Chiorean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu D.G.F.P. Mures, str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540015, telefon: +40 265250982, fax: +40 265264054, persoana de contact: Stefan Chiorean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru trimestru III si IV 2013: - pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Directia Generala a Finantelor Publice Mures si a unitatilor subordinate respectiv, A.F.P. Tg. Mures, A.F.P. Sovata, A.F.P.Sighisoara, A.F.P. Tarnaveni, A.F.P. Reghin, A.F, P. Ludus.;
- pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006, in suma de 2000 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, iar valabilitatea ei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari prezentata in original. - ordin de plata in contul deschis nr. RO69TREZ4765005XXX000200 la Trezoreria Tg. Mures, CIF D.G.F.P Mures 4322629. Garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertei, iar dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf. art.86, alin. 6 din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care garantia de participare se constituie in alta valuta, data cursului leu/alta valuta va fi 07.06.2013 curs BNR. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. - in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-form.2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 lit a), c)c'1)d)si e)?form.3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 9. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director Executiv Iren Denes, Sef Serv.Financiar, Contabilitate, Investitii si buget propriu Maria Todoran, Sef Serv.Juridic Ioan Claudiu Laslo , presedinte comisie de evaluare Corneliu Ioan Taflan, membru in comisia de evaluare Stefan Chiorean, membru in comisia de evaluare Gabriel Ilie Tinca, Alin Nicolae Moldovan-membru supleant, Ramona Munteanu-membru supleant, Adela Sbarcea Sanziana-membru supleant;Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 8. Pentru persoane juridice: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Pentru persoane fizice : sa fie membrii titulari ANEVAR sau echivalent pentru categoria de bunuri evaluate(mobile si imobile). Calitatea de membru ANEVAR sau echivalent se va proba prin prezentarea in copie a legitimatiei ANEVAR sau echivalent valabila pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Formular nr. 4 sectiunea formularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru persoane juridice: personalul de specialitate din cadrul societatii, care este responsabil de intocmirea rapoartelor de evaluare, trebuie sa fie atestat ANEVAR sau echivalent pentru categoriile de bunuri evaluate( bunuri mobile si bunuri imobile)Se vor prezenta in copie pentru personalul de specialitate din cadrul societatii, care este responsabil de intocmirea rapoartelor de evaluare legitimatia ANEVAR sau echivalent valabila pentru anul 2013., Experienta similara minim 1 contract similar. Se va prezenta o declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani - Formularul 5 din care rezulta incheierea si indeplinirea, a minim 1 contract similar avand ca obiect prestarea de servicii similare.Prestarile de servicii similare se vor confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer