Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 355437
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 355437/06.11.2013
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4317495, Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Telefon: +40 268308434, Fax: +40 268547730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, persoana de contact: Ioan Pelin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, sediu D.G.R.F.P. Brasov, camera 709, persoana de contact: Ioan Pelin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza (evaluari bunuri mobile si bunuri imobile) pentru anul 2014, Lot 1 A.J.F.P. Brasov, Lot 2 A.J.F.P. Mures: - pentru determinarea valorii bunurilor sechestrate sau confiscate de catre A.J.F.P. Brasov, respectiv A.J.F.P. Mures si a serviciilor fiscale subordonate acestora.- pentru determinarea valorii bunurilor devenite potrivit legii, proprietatea privata a statului ( terenuri, cladiri, mijloace de transport, s.a. );Bunurile supuse evaluarii se impart in urmatoarele categorii: a) bunuri imobile - terenuri, cladiri, alte categorii de bunuri imobile;b) bunuri mobile - mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 090 - 170, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :3400 leidupa cum urmeaza: 1.700 lei pentru Lot 1 respectiv 1.700 lei pentru Lot 2. Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP, la cursul afisat BNR. Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu termenul limita de depunere a ofertei. 1.Garantia de participare la licitatie se va prezenta la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , in original.c) Virament bancar in contul autoritatii contractante RO27TREZ1315005xxx000133 deschis la Trezoreria Brasov . Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante ( in copie conform cu originalul sau in original) .Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-form.2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 lit a), c)c'1)d)si e)?form.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere aacestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Certificatul se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere aacestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.. Certificatul se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 9. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt: Felicia Pop - Director GeneralLucian Voinescu ? Director ExecutivVasile Tibre ? Director ExecutivDoru Plesa ? Director ExecutivCamelia Naparus - Trezorier sefIlie Jean ? Sef Administratie Adjunct Inspectie FiscalaStefan Baiu - SefServiciuDragos Bazarea - SefServiciuIuliu Dobos - Consilier juridicIoan Pelin - ConsiliersuperiorIonel Nechita - ExpertsuperiorCorneliu - Ioan Taflan - InspectorprincipalFlorentina Pribeagu - Inspector superiorNicolae Cosgarea - Subing. Serv ad-tivTraian Serban - Consilier superiorPetruta Grusea - Consilier superiorVoda Radu - Inspector principalCostin Lucian Blaj - Consilier juridicOlimpia Stoia - Sef serv. ContabilitateIuliana Viorica Cucos - Sef serv fin, bugetsi inv.Nicolae Malancioiu - Sef serviciuAndreea-Ioana Stan - Sef serviciu juridicArsena Daniel-Rasvan - Sef Birou Avizari si Cont.Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 8. Pentru persoane juridice: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Pentru persoane fizice : sa detina calitatea de evaluator autorizat ANEVAR sau echivalent pentru categoria de bunuri evaluate(mobile si imobile). Calitatea de evaluator autorizat ANEVAR sau echivalent se va proba prin prezentarea in copie a legitimatiei ANEVAR sau echivalent in termen de valabilitate, conf. prevederilor art.12 din Ordonanta nr. 24/2011. Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Formular nr. 4 sectiunea formulareCompletarea formularului ?Informatii generale? ? formular nr. 4anexat la documentatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similar. Se va prezenta o declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare , beneficiari, in diferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. - se va completa Formularul 5, Pentru persoane juridice: personalul de specialitate din cadrul societatii, care este responsabil de intocmirea rapoartelor de evaluare, trebuie sa fieautorizat ANEVAR sau echivalent pentru categoriile de bunuri evaluate(bunuri mobile si bunuri imobile)Se vor prezenta in copie pentru personalul de specialitate din cadrul societatii, care este responsabil de intocmirea rapoartelor de evaluare legitimatia ANEVAR sau echivalent in termen de valabilitate, conf. prevederilor art.12 din Ordonanta nr. 24/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer