Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de formare profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 319808
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319808/01.02.2012
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: 0231535422, Fax: 0231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. I.C. BRATIANU, nr. 118, Botosani, Romania, cod postal: 710319, telefon: +40 231535422, fax: +40 231535421, persoana de contact: Penitenciarul Botosani
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Seriviciile de formare profesionala, defalcate pe cele 6 loturi, vor fi prestatein baza acordului cadru ?i contractului/contractelorde achizitie publica subsecvente ce se va/vorincheia in urma procedurii de cerere de oferte on line, in functie de loturisi numai in baza comenzii emise de achizitor, prin intermediul coordonatorului de proiect, in maxim7 zilede la data primirii comenzii.Caietul de sarcini constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant oferta financiara si oferta tehnica.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - Operator introducere, validare si prelucrare date700.00 lei/ LOT 2 - Bucatar1050.00 lei / LOT 3 - Fochist 350.00 lei / LOT 4 - Faian?ar, montator placaje 700.00 lei / LOT 5 - Tamplar universal 700.00 lei /LOT 6 - Legumicultor 500.00 lei. Total garantie participare - 4000 lei. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului/contractelor subsecvente ce se vor incheia. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament bancar / ordin de plata. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.B-Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - Prezentare Formular 1.a.E- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.CPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Comisar sef Paraschiv Viorel ? director penitenciar- Comisar Livadaru Cristina ? director adjunct- Comisar Pinzariu Milica- director adj. ec.-administrativ- Comisar sef Ieremie Cristian ? coordonator proiect: ?O societate in schimbare ? Reintegrarea sociala si profesionala a detinutilor? (Numar de identificare al contractului POSDRU/96/6.2/S/52913);
- Comisar Zanfirescu Rodica ? responsabil financiar in cadrul priectului- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.DCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Din continutul Certificatului constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul de presta serviciul ce face obiectul acordului (COD CAEN- formare profesionala - 8559).- certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari. Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor. Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Pentru persoane juridice romane: Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.Autorizatie pentru organizarea cursului de formare profesionala, pentru fiecare lot pentru care depune oferta, care face obiectul acordului, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernuluinr. 129 / 2000Certificat/Document care sa ateste inregistrarea in Registrul na?ional al furnizorilor de formare profesionala a adul?ilor.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari. Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor. Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra media de afaceri pe ultimii trei ani. 2. Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.2. Recomandari.3. Experienta similara4. Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere5. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii Sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Calitatea personalului implicat in prestarea serviciului
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul penitenciarului, Botosani, str. I.C. Bratianu, nr. 118
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 13:30