Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE PAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 347359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 347359/27.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: +40 0256495414, Fax: +40 0256495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 0256495414, fax: +40 0256495414, persoana de contact: Ec Jian Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str Hector, nr 1, parter -sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU PRESTARI SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de pazaconform caietului de sarcini pentru o perioada de minim o luna si maxim 12 de luni de la data semnarii acordului cadru.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 400 - 316, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea maxima estimata cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006.In cazul nostru garantie de participare se constitue in suma fixa de 6.336, 00 lei fara TVA.In cazul in care operatorul economic vrea sa depuna garantia de participare in euro/alta valuta, rata de schimb folosita este cea afisat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Art 278/1 din OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarelesume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;ART. 87 / HG 925/2006(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). (Formularul nr8)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se completeaza Formular: 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeaza Formular: 2Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010 Se completeaza Formular: 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 Se completeaza Formular: 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura su prezenta procedura sunt: Conf. Dr. Mazilu OctavinEc. Sanda DamianEc. Jian BeatriceEc. Mangra GeorgetaEc. Morariu SilviuC.j. Alina JidoiCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nuse inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducereautorizata Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul deactivitate al societatii. Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul achizitiei publice.Licenta pentru desfasurarea activitatii de paza eliberata de IGP cf L 333/2003 in original sau xerocopie in conformitate cu originalul.Se va prezenta Licenta pentru desfasurarea activitatii de paza eliberata de IGP cf L 333/2003 in original sau xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul cu semnatura si stampilaPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani .Se completeazaFormular: 5 Valoarea medie a cifrei de afaceri trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata 316.800, 00 lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Se completeazaFormularul: 6, Recomandari cu privire la serviciile de paza prestate ?min o recomandare Se va prezenta recomandare semnata si stampilata in original de catre beneficiar, Lista cu mijloace materiale, tehnice, de transport, de comunicatii precum si alte mijloace tehnice care fac parte din dotarea societatii care vor fi utilizate in relatia contractuala cu unitatea noastra. Se va prezenta lista cu mijloace materiale, tehnice, de transport, de comunicatii precum si alte mijloace tehnice care fac parte din dotarea societatii care vor fi utilizate in relatia contractuala cu unitatea noastra semnata si stampilata in original de catre ofertant., Polita de asigurare pt raspundere civila profesionala cu suma asigurata de minim 500.000, 00 lei si cu o perioada de asigurare valabila pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru.Se va prezenta Polita de asigurare pt raspundere civila profesionala cu suma asigurata de minim 500.000, 00 lei si cu o perioada de asigurare valabila pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, Prezentarea unui tabel cu timpii de interventie la obiectivele nominalizate in caietul de sarcini .Se va prezenta un tabelcu timpii de interventie la obiectivele nominalizate in caietul de sarcini semnatura si stampila . Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 (fara formular tip) sau echivalent, Declaratie care contine informatii privind personalul de specialitate.Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalulde specialitate semnata si stampilata, Atestatul profesional pentru persoanele care executa activitati de paza si protectie.Se va prezenta atestatul perofesional pentru persoanele care executa activitati de paza si protectie in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Dotari
30
Descriere: Componenta tehnica
Timpul de interventie
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 07:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer