Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru prestari servicii de publicitate in presa scrisa


Detaliu pentru invitatia numarul 325937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Mures
Numar invitatie: 325937/09.05.2012
Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de publicitate in presa scrisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice MuresCod fiscal: 4322629, Adresa: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Telefon: 0265250982, Fax: 0265264054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540015, telefon: +40 265250982, fax: +40 265264054, persoana de contact: Stefan Chiorean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.F.P. Mures, str. Ghe. Doja, nr. 1-3, Tg. Mures, Jud. Mures, camera 04, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru prestari servicii de publicitate in presa scrisa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate media in presa scrisa in ziare locale si nationale.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1)400lei;Lot2)400lei;Lot3)700lei;Lot4)200 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In situatia in care garantia se constituie cu O.P.contul este: RO69TREZ4765005XXX000200, cod fiscal D.G.F.P. Mures 4322629.Valabilitatea garantieiei de participare 90 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta la bugetulgeneral consolidat, in copie semnata si stampilata de conformitate cu originalul si in termen de valabilitate;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie semnata si stampilata de conformitate cu originalul si in termen de valabilitate.Declaratie privind eligibilitatea, conform formularului2 in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, conform formularului3 in original.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, Formular7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent; Formular8.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul 9;Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.G.F.P.Mures implicate in demararea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire in vederea incheierii acordurilor cadru de prestari servicii de publicitate: Director Executiv Denes Iren, Sef Serv.Financiar, Contabilitate, Investitii si buget propriu Todoran Maria, Sef Serv.Juridic Husar Mihaela, presedinte comisie de evaluare Taflan Corneliu, membru in comisia de evaluare Chiorean Stefan, membru in comisia de evaluare Tinca Gabriel; Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie stampilata si semnata de conformitate cu originalul;Ofertantul clasat pe primul loc, vor prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata inainte de de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii in baza unei solicitari in acest sens.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Periodicitate, nivel minim: lot 1, lot 2, lot 3 - 5 aparitii/saptamana;lot 4 - 1 aparitie/saptamana., Aria de raspandire: nivel minim : lot 1, lot 2, lot 4 raza judetului mures;lot 3 minim 31 judete., Tirajul mediu: minim 3000 exemplare/editie pentru lot 1, lot 2, lot 4;Minim 40000 exemplare/editie lot 3., Profilul ziarelor: cotidian de circulatie locala de tip quality de informare generala pentru lot 1, 2, 4; cotidian de circulatie nationala de tip quality de informare generala pentru lot 3., Lista principalelor nivel minim: minim 1 contract similar pentru lot 1, 2, 3, 4.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer