Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru privind achizitia de servicii de asigurare a autovehicolelor


Detaliu pentru invitatia numarul 334465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Numar invitatie: 334465/29.08.2012
Denumire contract: Acord cadru privind achizitia de servicii de asigurare a autovehicolelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean AradCod fiscal: 7422690, Adresa: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Telefon: 0257/233144, Fax: 0257/233144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Arad, Romania, cod postal: 310038, telefon: +40 257/338161, fax: +40 257/233144, persoana de contact: Roberto Schill
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, Str. Oituz, nr.1-5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru privind achizitia de servicii de asigurare a autovehicolelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru privind achizitia de servicii de asigurare a autovehicolelor
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv suma de 8.590 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate :1. orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul va fi irevocabil si va fiprezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.2. virament bancar/ ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD, RO55TREZ0215005XXX006643 deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 7422690.3. numerar la casieria SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN ARAD.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie pentru fiecare contract subsecvent atribuit conform prevederilor art 90 alin (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formularul 12 A, 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formularul 12 B, 3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formularul 3, 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit(se va prezenta imputernicirea in original)- Formularul 5, 5.Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie, membrii in Comitelul Director al autoritatii contractante, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: Manager General: DR SCHILL ROBERTO, Director Economic: EC LAPUSCA DELIA, Director medical: DR. MEREA MIRCEA, Director tehnic: TOMUT FLORICA, Asistent sef: AS. PIRVU CRISTIAN, Compartimentul achizitii publice: EC. RADAC ADINA. Persoana desemnata cu acordarea vizei de control financiar preventiv propriu: PLAMADEALA ADRIANA.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului sau de catre imputernicit (se va prezenta imputernicirea in original)- Formularul 4, 6.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul - Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe, 7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala.Autoritatea contractanta va exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si daca din certificatele fiscale prezentate rezulta ca inregistreaza restante la taxelor si impozitelor in luna anterioara depunerii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele se depun de catre fiecare membru al asocierii. 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie semnata si stampilata conform cu originalul - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoane fizice/juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex : certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana -Documente/atestari, 2.Autorizatie de practicare a asigurarilor eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor cf. Legii nr. 32/2000 din care sa reiasa categoria asigurarilor practicate similare cu asigurarile solicitate, prezentata in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data depunerii ofertelor, 3.Confirmarea scrisa de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla sub incidenta Legii 32/2000 art. 39 alin, (3) pct. (d) si (e), alin, (8) si sub incidenta Legii 503/2004 - Documente emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe anii 2009, 2010, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarului, Se va prezenta lista cu reasiguratorii ofertantilor Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul SAJ Arad, str. Oituz, nr.1-5
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer