Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru privind achizitia de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale. Valoarea estimata fara TVA a Acordului Cadru: intre 140000 lei si 300000 lei. Se vor incheia contracte subsecvente, minimum 2, maximum


Detaliu pentru invitatia numarul 343884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
Numar invitatie: 343884/14.03.2013
Denumire contract: Acord-cadru privind achizitia de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale. Valoarea estimata fara TVA a Acordului Cadru: intre 140000 lei si 300000 lei. Se vor incheia contracte subsecvente, minimum 2, maximum 5. Cantitatile minime si maxime ale unui contract subsecvent: valoare estimata fara TVA: 67000 lei- 160000 lei.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUICod fiscal: 4266189, Adresa: Bulevardul Libertatii nr 14Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3055351, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Libertatii nr 14Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 3055351, persoana de contact: ELENA TUCMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului National al Audiovizualului, Bulevardul Libertatii nr 14Sector 5, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru privind achizitia de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale. Valoarea estimata fara TVA a Acordului Cadru: intre 140000 lei si 300000 lei. Se vor incheia contracte subsecvente, minimum 2, maximum 5. Cantitatile minime si maxime ale unui contract subsecvent: valoare estimata fara TVA: 67000 lei- 160000 lei.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 21
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru privind achizitia de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale. Valoarea estimata fara TVA a Acordului cadru: intre: 140000 lei si 300000 lei. Se vor incheia contracte subsecvente, minimum 2, maximum 5. Cantitatile minime si maxime ale unui contract subsecvent: valoare estimata fara TVA: 67000 lei si 160000 lei.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 - 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Op. economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile S1 art.84-88 din HG nr. 925/2006.Instrumentul de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea autorit. contr. in favoarea careia s-a constituit-sa faca referire expresa la procedura organizata-sa fie constituita in cuantumul sumei de 6000 lei Echivalenta pentru o garantie depusa in euro se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor-sa aiba inscrisa valabilitatea pt care a fost constituita-sa prevada modul de executare a platii garantiei-sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autoriz.Valoarea care se va retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.278^1 din OUG 34/2006, este de 3000lei. Garantia de participare se prezinta in original si se va constitui in lei, astfel: - printr-un instr de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (Formular nr. 09), in cuantum de 6000 lei, pentru o perioada de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 3000 lei, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie respinsa de CNSC.- virament bancar in contul autorit contractante RO65TREZ7005005XXX000158 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4266189 sau prin depunere la casieria institutiei.Operatorul economic ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilor si care beneficiaza de reducerile prevazute de Legea nr.346/2004, va prezenta alaturi de garantia de participare, o declaratie pe propria raspundere. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei se va prezenta in original la sediul CNA pana la data si ora de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor-Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr.01 din Sectiunea Formulare). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 02 din Sectiunea Formulare)-Certificat de participare cu oferta independenta (Formular nr. 03 din Sectiunea Formulare)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formular nr. 04 din Sectiunea Formulare); persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Laura Corina Georgescu -Presedinte, Viorel Vasile Buda-Vicepresedinte, Florina Liliana Dorobantu-Director, Directia Economica si Patrimoniu, Alexandrina Birladeanu - Sef Birou Financiar Contabilitate, Barlea Catalina Anca-consilier Juridic, Tucma Elena-Consilier, Compartiment Achizitii.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 05 din Sectiunea Formulare)-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu areobligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare din formele; original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu areobligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare din formele; original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, precum si un certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul in curs ori un angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor iar domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Trebuie sa reiasa: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Prezentarea dovezii acreditarii ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association), valabila la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in traducere legalizata.Prezentarea Licentei de turism, eliberata de autoritatea tutelara in domeniu, valabila pe toata valabilitatea derularii Acordului Cadru. In situatia in care valabilitatea licentei de turism/certificatului IATA expira in timpul derularii Acordului Cadru, operatorul economic are obligatia de a obtine aceste documente si de a le prezenta autoritatii contractante in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data eliberarii/avizarii acestora. In caz contrar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia Acordul cadru, incheiat intre parti, fara nici o notificare prealabila.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul Documentatiei de atribuire (Formularul nr. 06) si cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012., Prezentarea ultimului bilant contabil intocmit si depus conform legislatiei in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea cel putin a unei recomandari (datata, semnata si stampilata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cuprevederile art 97^1 din HG 925/2006 sau a unei declaratii a operatorului economic prin care certifica prestarea serviciului catre un client privat., Dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini. In acest sens operatorii economici vor prezenta Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. 12 Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii, aflat in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer