Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru privind achizitionarea serviciilor de reparare, intretinere si inspectii tehnice periodice a autovehiculelor


Detaliu pentru invitatia numarul 322072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Numar invitatie: 322072/15.03.2012
Denumire contract: Acord cadru privind achizitionarea serviciilor de reparare, intretinere si inspectii tehnice periodice a autovehiculelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIECod fiscal: 14838148, Adresa: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Bucuresti, Telefon: 0213127391, Fax: 0213127391
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010106, telefon: +040 0213127391, fax: +040 0213127391, persoana de contact: Viorel Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru privind achizitionarea serviciilor de reparare, intretinere si inspectii tehnice periodice a autovehiculelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentei proceduri de achizitie publica prin cerere de oferta il reprezinta prestarea de servicii de reparatii, intretinere si inspectii tehnice periodice a autovehiculelor aflate in parcul auto al Directiei Nationala Anticoruptie si a Serviciilor Teritoriale Anticoruptie.Gama de servicii include operatiuni de diagnoza, revizii, intretinere si reparatii privind partea mecanica, electrica, tinichigerie, vopsitorie, tractari auto precum si a serviciilor de inspectii si verificari tehnice periodice.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 = 792 lei, lotul 2= 206 lei, lotul 3= 1.056 lei, lotul 4=132 lei, lotul 5= 132 lei, lotul 6 =528 lei; lotul 7=79 lei; lotul 8=66 lei; lotul 9=132 lei; lotul 10=79 lei; lotul 11=158 lei; lotul 12=132 lei; lotul 13=79 lei; lotul 14=66 lei; lotul 15=66 lei; lotul 16=88 lei; lotul 17=88 lei; lotul 18=154 lei; lotul 19=88 lei; lotul 20=110 lei; lotul 21=66 lei; lotul 22=88 lei; lotul 23=79 lei; lotul 24=66 lei; lotul 25=88 lei Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formular 8), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO85TREZ7005005XXX000186 deschis la A.T.C.P.M.B, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul instrumentului de garantare de buna executie este de 5% din valoarea estimata fara TVA aferenta fiecarui contract subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: completare formular 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Cerinta obligatorie: completare formular 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: completarea formular 3Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G 34/2006Completare formular 10Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie publica sunt: procuror sef- Daniel Marius Morar, director -Constantin Ioan Brincus, sef serviciu investitii, achizitii, administrativ- Viorel Alexandru, sef birou administrativ- Laurentiu Geamanu, referent - Dragos Draghici, referent specialitate ? Virgil Frunza, Mariana Dociu- consilier achizitii, Daniela Rusev- consilier achizitiiIndeplinirea obligatiilor bugetareCerinte obligatorii : - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).- Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romaneCerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea de servicii din categoria celor care fac obiectul achizitiei; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP sau prin solicitarea documentatiei de la sediul central, prin fax 021.312.73.91 sau [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer