Achizitie publica - Acord cadru privind Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza Mun. Falticeni; santuri pereate
Detaliu pentru invitatia numarul 348304
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348304/11.06.2013
Denumire contract: Acord cadru privind Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza Mun. Falticeni; santuri pereate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: +40 230542056, Fax: +40 230544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, judetul Suceava, sala de sedinte "Iorgu Radu", strada Republicii, nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru privind Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza Mun. Falticeni; santuri pereate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere strazi si trotuare: turnare covoare asfaltice, balastari, plombari asfaltice, santuri pereate.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 725.806 lei reprezentand procentul de 10% din valoarea estimata a acordului cadru; Suma de 290.322 lei aferenta procentului de diverse si neprevazute reprezentand procentul de10% din valoarea celui mai mare contract subsecvent (in suma de 2.903.225 lei care include si procentul de diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 258, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va prezentata in original la sediu de catre toti operatorii economici..In cazul uneiasocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in in cuantum de 72580 lei.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contulRO42TREZ5935006XXX000075 deschis la Trezoreria Mun. Falticeni;
- scrisoare de garantie bancara Formular nr.2;
- scrisoare emisa de societate de asigurare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (120 de zile calendaristice calculate incepand cu termenul limita de primire a ofertelor mentionat in anuntul de participare). Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8286 lei in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia. Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea contractului (exclusiv TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform prevederilor art. 180 si art 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si adaugirile ulteriore - Formular 4.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de care societatea apartine, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificatul se poate prezenta: inoriginal, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 6 completat;
- Certificat de participare la procedura cerere de oferta cu oferta independenta - Formular 7 completat;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar - Gheorghe-Catalin Coman, Viceprimar - Gheorghe Aldea, secretar municipiu - Mihaela Busuioc, director general - Paul Buhlea, director economic -Maria Bulaicon, director tehnic - Anton Nafornita; director Piata - Balau Laurentiu; sef serv. Utilitati Publice- Ghe. Pascariu; sef serv. Contabilitate- Laura Florea; sef serv. Resurse Umane- Raileanu Nicu; sef serv. Asistenta Sociala - Elena Rotaru; sef serv. Achiz.Pub. - Iulian Morosanu; sef serv. Imp. si Taxe- Marinela Gontariu; sef serv. Urbanism - Catalin Fodor; sef birou Juridic - Sergiu Dumitriu. -Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cod CAEN 4211, 2399. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Pentru a fi valabile certificatele constatatoare trebuie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Daca este cazul se va depune Declaratie IMM.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarea va indica beneficiari(indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private)valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca lucrarile au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract/maxim 3 contracte de executie lucrari in domeniul "constructii si reparatii drumuri (cu mixtura asfaltica) in valoare minima cumulata de 2.400.000 lei (valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 2.903.225, 00 lei - 290.322, 00 lei = 2.612.903, 00 lei).Se va completa formularul de experienta similara si se va anexa copie de pe contract/ contracte( parti esentiale - maxim 3 , recomandare/ recomandari /certificat constatator/certificate constatatoare, proces verbal/procese verbale la terminarea lucrarilor.Nivelul curs mediu lei/valuta pentru calcul echivalenteiexperientei similare este de: 2010:1 euro=4, 2099 lei2011:1 euro=4, 2379 lei.2012:1 euro =4, 4560 leiSe va completa Formular nr.10 A si documentele solicitate aferent contractului /contractelor din lista prezentata., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal specializat - cerinte minime: Coordonator lucrari - Ing/subing CFDP, Responsabil tehnic cu executa RTE (PENTRU RTE. SE VA PREZENTA DOAR ATESTAT), Responsabil cu calitatea CQ - autorizat sau numit prin decizie, Inspector protectia muncii .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14 si 14 A) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurseletehnice si/sau profesionale.Se va completa Formularul nr.12;Se va completa Formularul nr.12A si Formularul 12 B;Ofertantul va prezenta documente pentru persoanele precizate in Formularul 12 B;
- se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/ atestare/autorizare;
- se prezinta copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii sau se prezinta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are angajat/poate dispune in derularea contractului de numarul solicitat de asfaltatori si muncitori necalificati;
- se vor prezenta CV-uri / declaratii de disponibilitate in original sau in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea profesionala acordatade o alta persoana , va prezenta un angajament ferm incheiat informa autentica, conform formularul nr.14 si 14 Acompletat si autentificat.Persoana care asigura sustinerea profesionala trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor..Sustinatorul va prezenta si lista personalului care face obiectul si lista personalului care face obiectulsustinerii profesionale.., Ofertantul va prezenta o declaratie si lista aferenta , referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasingsau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloacenecesare indeplinirii contractului: Freza asfalt ? 1buc., Autogreder ? 1 buc, Set indicatoare rutiere, Repartizator emulsie ? 1 buc, Cilindru compactor 14-20to ?1buc., Cilindru compactor 1, 5-2, 0 to ? 1buc, Statie prod mixturi asfaltice fixa ? 1buc., Autobasculante transport asfalt ? 5 buc, Repartizator mixturi asfaltice ? 2 buc, Statie betoane ? 1 buc , Laborator de incercari autoriz grad.2 pentru profilele: MD, D , ANCFD (solicitare in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii); Autoincarcator frontal ? 1 buc, Buldexcavator ? 2 buc, Matura mecanica ? 1 buc, Incarcator frontal ? 1 buc.; Statie de asfalt si de betoane -1 buc.Se va completa Formularul nr.13- se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate;Statia de mixturi asfaltice/statie beton trebuie sa fie atestate si sa detina autorizatie de mediu, in conformitate cu Ordinul 1798/19.11.2007 emis de Ministerul Mediului.In cazul depunerii unei oferte comune cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica (utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice) invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14 si 14A) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor.Sustinatorul va prezenta si lista personalului care face obiectul sustinerii profesionale., Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punerela dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractuluiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora daca exista, daca nu, nu se depune formularul 15In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1 .b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitateaeconomica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si / sau profesionala III.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului.In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Certificat valabil ISO 9001/2008 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Certificat valabil ISO 14001/2005 sau alt certificat echivalent, emise de organismindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Autoritatea contractanta se raporteaza la: -standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:46