Achizitie publica - Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS
Detaliu pentru invitatia numarul 328015
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328015/28.05.2012
Denumire contract: Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice TimisCod fiscal: 4358053, Adresa: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Telefon: 0256-499334, Fax: 0256-499332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 256499334, fax: +40 256499332, persoana de contact: Ilarie Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP TIMIS, Timisoara, B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Cam.212, Et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS(inclusiv in AFP-urile: Buzias, Lugoj, Jimbolia, Deta, Faget, Sannicolau-Mare
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar de part: 4000 leiMod de const a gar de particip: Gar de part se va constit in conf cu prev art. 86 alin.1si alin 5 din HG 925/2006 cu modif si compl ultsi va fi valab 60 zile (cel putin egala cu valab ofertei) de la data dep ofertei-documentul se va prezenta in original.Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO59TREZ6215005XXX000314 deschis la Trezoreria Timisoara. Neconstit si neprez gar de part va determ respingerea ofertei cf art.36 alin.1, respec art.33 alin 3(b) din HG 925/2006.In caz in care ofertantul se incadr in categ IMM, astfel cum ac sunt def prin Legea nr.346/2004 privstimul infiin si dezvol IMM, acesta benef de red cu 50% a cerintei priv cuant gar de part. In ac sit, ofertantul trebuie sa complet si sa ataseze la of Decl pe propria raspundpriv incadr in categ IMMMentiuni: Se accepta o sing scris de gar de part care sa acopere integral suma mention mai sus.Att! In caz in care ofert este o asociere, incadr in categIMM se va analiza cu priv la asoc in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadr, in mod indiv, in categ IMM, red cu 50% a cerintei privind cuant gar de part nu seva aplica daca asocierea in ansam nu se incadr in categ IMM..Aut contr va retine, ofertant care a depus o contestatie si ac a fost respinsa de catre CNSC, din gar de part in rap cuval resp a contract sumele prev la art. 278 ^1 din OUG 34/2006 respectiv2040 lei- Restit gar de part se va face conf art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulter
Garantie de buna executie
10 % , din valoarea fara TVA a contractului subsecvent , in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire: Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G.nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa deH.G.nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale. Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratieprivind eligibilitatea ?in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertanteModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta respectiva de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr.1 din Sectiunea? Modele de formulare?Pentrupersoane juridicestraine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie! Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? - in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii : -a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitivaa unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectieCerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completata in conformitate cu formularul nr. 2 din din Sectiunea? Modele de formulare .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentru atribuirea, contractului.Pentrupersoane juridicestraine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor.-in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatelor constatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetulstatuluisi catrebugetul local( din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractuluiPentrupersoane juridicestraine: c.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor lise va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sustrebuiesa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea?Modele de formulare?Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006- - in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006-completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea, ,Modele de formulare?Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -ec.Calin Mircea Florin-director executiv-ec. Florin Frugina - director executiv adjunctComisia de evaluare: -ec.Ilarie Popescu-ec.Dorina Rusu-jr.Zbircot Ovidiu-ec.Cristina Sablici-membru de rezerva-ref.Petra Velcean-membru de rezerva Cerinta nr. 1- Certificat constatatoremis deONRC- in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului constatatoremis deONRC din care sa rezulte ca : domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii .In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme.-Pt.persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedesca oforma de inregistrare / atestareori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident -documentul se va prezentaanexandu-se si traducerea autorizata inlimba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara -se vor prezenta datele de indentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. . Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.-Completare formular nr.4, -Fisa de informatii generale , in original, sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul?de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractorii (dupa caz)-Completare formularnr 10, ? in original, sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante-Daca este cazul, lista privind subcontractorii declarati-completare formular 10.1 insotita si de copii ale acordurilor de subcontractare, Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asig. (in dotare proprie, prin contr. sau prin conv. de inchiriere, etc.) utilajele, echip. si dot. necesare indepl. ac. cadru de prest. serv.curatenie cum este solicitat prin Caietul de sarcini: -echipament aspirat mochete, covoare (aspiratoare profesionale)-echipamente si materiale de curatat, dezinfectat grupuri sanitare, curatat aparatura birotica, sters, lustruit geamuri , sters lustruit mobilier ;Pentru sediul de pe str.Gheorghe Lazar nr.9 B prestatorul va avea ca si dotare minima si obligatorie urmatoarele: -o masina(de preferat de tipul) cu post de conducere(om la bord) pentru intretinereaa granitului;
-o masina de tip walk- behind pentru intretinerea spatiilor inguste-o masina de maturat mecanic pt. curteainterioara si platforma exterioara-un monodisc pentru polish-ul granitului- 8 aspiratoare profesionale pentru intretinerea curateniei in birouri, -Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic va mentiona numarul de personal ce va fi utilizat pentru indeplinerea cerintelor din Caietul de sarcini Cerinta nr. 1Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru standardul ISO 9001 sau echivalent.Standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului-Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certficate/documente emise de organisme acreditate care confirma implemenatarea si mentinerea unui sistem de de managemental mediului aferent al activitatilor desfasurate.Standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului-Certficat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 14:52