Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 348929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Timis
Numar invitatie: 348929/19.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice TimisCod fiscal: 4358053, Adresa: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Telefon: +40 0256499334, Fax: +40 0256499332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru privind prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii curatenie in spatiile DGFP TIMIS(inclusiv in AFP-urile: Buzias, Lugoj, Jimbolia, Deta, Faget, Sannicolau-Mare
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 097 - 108, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 2177 leiGarantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1 din HG 925/2006Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari (documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (B-dul Gh. Lazar, Nr 9B, ) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP) , sau prin virament bancar, in cuantumul prevazut in documentatie si va fi valabil 60 zile (cel putin egala cu valab ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor .Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO59TREZ6215005XXX000314 deschis la Trezoreria Timisoara .In caz in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza de reducere cu 50% acerintei privind cuantum garantia de participare. In aceasta situatie, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundereprivind incadrarea in categoria IMMSe accepta o singura scrisoare de garantia de participare care sa acopere integral suma mentionata mai sus.Autoritatea contractanta va retine, ofertantului care a depus o contestatie si aceasta a fost respinsa de catre CNSC, din garantia de participare in raport cuvaloarea respectiva a contractului sumele prev la art. 278 ^1 din OUG 34/2006 respectiv 1088.73 lei- Restituirea garantieide participare se va face conform art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
10 % , din valoarea fara TVA a contractului subsecvent , in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire: Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din H.G.nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G.nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale. Potrivit art.16 dinLegea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintaespective de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr. 1din Sectiunea? Modele de formulare?Pentrupersoane juridicestraine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul a)(Declaratiile cu privire la art. 180 si art. 181) pot fi scanate in original.?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii : - a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitivaa unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectieCerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?completata in conformitate cu formularul nr. 2din Sectiunea? Modele de formulare?Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentru atribuirea, contractului.Pentrupersoane juridicestraine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor-Certificate constatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetulstatuluisi catrebugetul local( din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).-In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractuluiPentrupersoane juridicestraine: c. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor lise va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sustrebuiesa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilorCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(- in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante), conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea? Modele de formulare?Cerinta nr.5-Declaratie de proprie raspundere(- in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante) privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- completat in conformitate cu formular nr.6, din Sectiunea? Modele de formulare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -ec.Constantin Tudor-p.director executiv-ec Dumitru Popovici-trezorier-sef-ec. Calin Mircea Florin ? sef Afp Timisoara-ec. Daniela Jichici-sef serviciu FCIBP- jr.Valentin Morariu-serviciul juridic-ref.Dan Ionescu-compartiment AAGFComisia de evaluare-ec.Ilarie Popescu-ec.Dorina Rusu-jr.Zbircot Ovidiu-ec.Cristina Sablici-membru de rezerva-ref.Gabriela Urcan-membru de rezerva Cerinta nr. 1Certificatul constatatoremis deONRC din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme-Pt. persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare caresadovedesca oforma de inregistrare / atestareori apartenenta profesionala in conformitatecuprevederile legale din tara in care ofertantul esterezident -documentul se va prezentaanexandu-se si traducerea autorizata inlimba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara -se vor prezenta datele deindentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. .Convertirea in lei si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.-Completare formular nr.4, -Fisa de informatii generale , de catrereprezenrantul legal al firmei ofertantePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractorii (dupa caz)-Completare formular nr 10, ?de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante-Daca este cazul, lista privind subcontractorii declarati-completare formular 10.1 insotita si de copii ale acordurilor de subcontractare, Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asig. (in dotare proprie, princontr. sau prin conv. de inchiriere, etc.) utilajele, echip. si dot. necesareindepl. ac. cadru de prest. serv.curatenie cum este solicitat prin Caietul desarcini: -echipament aspirat mochete, covoare (aspiratoare profesionale)-echipamente si materiale de curatat, dezinfectat grupuri sanitare, curatat aparatura birotica, sters, lustruit geamuri , sters lustruit mobilier ;Pentru sediul de pe str.Gheorghe Lazar nr.9 B prestatorul va avea ca sidotare minima si obligatorie urmatoarele: -o masina(de preferat de tipul) cu post de conducere(om la bord) pentru intretinerea a granitului;
-o masina de tip walk- behind sau echivalent pentru intretinerea spatiilor inguste-o masina de maturat mecanic pt. curtea interioara si platforma exterioara- minim 4 aspiratoare profesionale pentru intretinerea curateniei in birouri, -Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic va mentiona numarul de personal ce va fi utilizat pentru indeplinerea cerintelor din Caietul de sarcini Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentrustandardul ISO 9001 sau echivalent.Standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului-Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certficate/documente emise de organisme acreditate care confirma implemenatarea si mentinerea unui sistem de de managemental mediului aferent al activitatilor desfasurate.Standarde transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului-Certficat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer