Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru privind servicii trezorerie(comisioane ) pt AFP SANNICOLAU MARE si la AFP BUZIAS


Detaliu pentru invitatia numarul 325778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Timis
Numar invitatie: 325778/08.05.2012
Denumire contract: Acord cadru privind serviciitrezorerie(comisioane )pt AFP SANNICOLAU MARE si la AFP BUZIAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice TimisCod fiscal: 4358053, Adresa: B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Telefon: 0256-499334, Fax: 0256-499332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA DGFP TIMIS, B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 256499334, fax: +40 256499332, persoana de contact: Ilarie Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP TIMIS, B-dul Gheorghe Lazar nr. 9B, Timisoara, CAM 212, ET.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru privind serviciitrezorerie(comisioane )pt AFP SANNICOLAU MARE si la AFP BUZIAS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii trezorerie- comisioane platite institutiilor de credit pentru prestarea de serviciilor pt trezoreria operative de la AFP Sannicolau Mare si de la AFP Buzias
II.1.6) CPV: 66600000-6 - Servicii de trezorerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar de part: 1545 leiGar de part este ment pe fiec lot in parte in anexa BMod de const a gar de particip: Gar de part se va constit in conf cu prev art. 86 din HG 925/2006 cu modif si compl ultGar de part se constit prin virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o socde asig, in cuant prev in docum si va fi valab 60 zile (cel putin egala cu valab ofertei) de la data dep oferteiCont Trezoreria Timisoara- RO59TREZ6215005XXX000314Neconstit si neprez gar de part va determ respingerea ofertei cf art.36 alin.1, respec art.33 alin 3(b) din HG 925/2006.In caz in care ofertantul se incadr in categ IMM, astfel cum ac sunt def prin Legea nr.346/2004 privstimul infiin si dezvol IMM, acesta benef de red cu 50% acerintei priv cuant gar de part. In ac sit, ofertantul trebuie sa complet si sa ataseze la of Decla pe propria raspundpriv incadr in categ IMMMentiuni: Se accepta o sing scris de gar de part care sa acopere integral suma mention mai sus.Att! In caz in care ofert este o asociere, incadr in categIMM se va analiza cu priv la asoc in ansamblu.Astfel, chiar daca toti asociatii se incadr, in mod indiv, in categ IMM, red cu 50% a cerintei privind cuant gar de part nu seva aplica daca asocierea in ansam nu se incadr in categ IMM.Aut contr are drept de a retine gar de part, ofert pierzand astfel suma constit, atunci cand ac din urma se afla inoric dintre urmat sit: - isi retrage oferta in per de valabi a acest;
- oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr de achiz publ/ac-cadru in per de valab a ofertei...Restit gar de part se va face conf art. 88, sect I, cap VII, din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulter
Garantie de buna executie
5 % , din valoarea fara TVA a contractului subsecvent , in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.Mod de constit: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau conf art 90, alin 3 din HG 925/2006.Potrivit art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratieprivind eligibilitatea ?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani, conform art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta respectiva de calificare consta in completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? in original-cu referire la cele mentionate mai sus si prezentata in Formularul nr.1 din Sectiunea? Modele de formulare?Pentrupersoane juridicestraine: a.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie! Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii : -a intrat in faliment , ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitivaa unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectieCerinta obligatorie de calificare consta in prezentarea documentului mentionat mai jos : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? in original?completata in conformitate cu formularul nr. 2 din din Sectiunea? Modele de formulare .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantilor din procedura aplicata pentruatribuirea contractuluiPentrupersoane juridicestraine: b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate certificatele/documentele de la punctul b de mai sus trebuie sa fie prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul certficata prin semnatura si stampila. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetulstatuluisi catrebugetul local( din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele de mai sus reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus din procedura pt. atribuirea contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Aceste certificate vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertantePentrupersoane juridicestraine: c.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentelor lise va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul c de mai sustrebuiesa arate situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata( amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respecta conditiile impuse la acordarea inlesnirilorCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP nr.314/12 10 2010-completat in conformitate cu formular nr.3, din Sectiunea? Modele de formulare?Cerinta nr.5-Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- completat in conformitate cu formular nr.6 -in original-, din Sectiunea? Modele de formulare Cerinta nr. 1-Certificatul constatatoremis deONRC (in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante)din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizataPt. persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare caresadovedesca oforma de inregistrare / atestareori apartenenta profesionala in conformitatecuprevederile legale din tara in care ofertantul esterezident -documentul se va prezentaanexandu-se si traducerea autorizata inlimba romana .Cerinta nr. 2-se va solicita numai ofertantului castigatorDovada existentei unei sucursale/agentie punct de lucru care sa efectueze serviciile solicitate prin caietul de sarcini in localitatea Sannicolau Mare si/sau BuziasModalitatea de indeplinirePrezentarea Autorizatiei de functionare pentru sucursala/agentie- copie lizibilasemnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul? de catre reprezenrantul legal al firmei ofertante
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- se vor prezenta datele de indentificare ale ofertantului si se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Timp raspuns interventie
5
Descriere: Timp raspuns interventie=perioada de timp(in ore) cuprinsa intre momentul solicitarii si pana la prezentarea la obiectiv -trezorerie(a masinii de transport valori cu personalul aferent). Pentru perioada de timp cea mai mica punctajul maxim alocat este de de 5 puncte . Pentru orice alta perioada de timp punctajul se va calcula astfel: Ti =perioada de timp cea mai mica/perioada ofertata x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer