Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU PRIVIND SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR CU FURNIZAREA PIESELOR DE SCHIMB SI COMPONENTELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 344533
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Numar invitatie: 344533/29.03.2013
Denumire contract: ACORD CADRU PRIVIND SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR CU FURNIZAREA PIESELOR DE SCHIMB SI COMPONENTELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURIICod fiscal: 16973795, Adresa: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213116953, Fax: +40 0213116953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, telefon: +40 0213116953, fax: +40 0213116953, persoana de contact: MARIN POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, telefon: +40 0213116953, fax: +40 0213116953, Biroul de achizitii publice etj.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU PRIVIND SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR CU FURNIZAREA PIESELOR DE SCHIMB SI COMPONENTELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de servicii ( repararea si intretinerea automobilelor , inspectia tehnica a automobilelor , precum si repararea pneurilor , inclusiv montarea si echilibrarea ) piese de schimb si componente pentru autovehicule cu manopera aferenta serviciilor de reparatii si intretinere pentru autoturisme marcile: LOT 1 : autoturism DAEWOO - 11 buc.LOT 2 : autoturism VW JETTA - 4 buc.LOT 3 : autoturism VW PASSAT - 1 buc.LOT 4 : autoturism SKODA SUPERB - 3 buc.LOT 5 : autoturism MERCEDES BRABUS ML 350 - 1 buc.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 - 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este pentru: LOTUL 1 :1360 lei LOTUL 2 :640 lei LOTUL 3 :120 lei LOTUL 4 :230 lei LOTUL 5 :150 lei .Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006. Contul in care se poate constitui este RO21TREZ7005005XXX000950 deschis la ATCPMB . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor . Forma de constituire a garantiei de participare agreata este sub forma de scrisoare de garantie bancara completata conform formularului anexat ca model . Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la termenul de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -insituatiile prevazute de art. 87, alin. 1 lit.a) si c) din H.G. 925/2006; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 . ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la termenul de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Data echivalenta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare pentru leu-euro la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. 2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul tipizat echivalent folosit de banca. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie cf art.91 din HG 925/2006. Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- Anexa nr. 10 a ( daca este cazul se prezinta si de subcontractant ) ;2.Declaratie privind eligibilitatea - Anexa nr. 10 b ( daca este cazul se prezinta si de subcontractant si de tertul sustinator ) ;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Anexa nr. 10 c ( daca este cazul se prezinta si de subcontractant si de tertul sustinator ) ;4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale , cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara ;5.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat , cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara .6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Anexa 0)Se va permite prezentarea documentelor in oricare din formele de mai jos : -in original ;
-copie legalizata ;
-copie lizibila cu mentiune conform cu originalul .Factorii de de decizie cadrul CSM in ceeace priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Procuror Schmidt-Haineala Oana Andrea- Presedinte CSM ;2.Judecator Adrian Bordea ?Vicepresedinte CSM ;3.Judecator Roza Marcu ? Secretar General ;4.Procuror Alexandru Daniel Ionescu - Secretar General Adjunct ;5.Consilier juridic Otilia Luiz -Sef Birou Contencios ;6.Economist Rodica Zaharia Motoc -Director Directia Economica si Administrativ ;7.Procuror Alin Domenic GEORGESCU -Sef Birou Achizitii Publice ;8. Economist Stana Capata ?Sef serviciu Salarizare si Buget9. Inginer Anca Gheorghiu - Sef serviciu Administrativ si Aprovizionare10. Marius DUMITRU ? Sef BirouInformatica ;11. Economist Elena Catalina CONSTANTIN?consilier DEA;12. Inginer Maricel MOCANU - consilier DEA;13. Inginer Florin MESTECANEANU - consilier DEA ;14. EconomistIon GEORGETA ? consilier B.I.;15. Inginer Marin POPA ? Consilier BAP .Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ deconducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusivori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii dedecizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului .Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Nota : Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata .2.Autorizatie RAR conform prevederilor O.G. nr.82/2000, aprobata prin Legea 222/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si RNTR ?9:2005, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, pentru unitatea/unitatile unde vor fi prestate serviciile aferente contractului. Autorizatia trebuie sa fie emisa pentru toate tipurile de servicii cuprinse in nomenclatorul de servicii si pentru toate tipurile de autoturisme mentionate in caietul de sarcini ? in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita aceasta autorizare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita o Declaratie privind Cifra de afaceri globala pe ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice ;, 2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;, 3.Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , confirmate prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client privat Se solicita prezentarea de certificate, emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul, respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent ? sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu detine un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer