Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-Cadru privind serviciile de comunicatii necesare SMIS-CSNR pentru perioada 2013-2015


Detaliu pentru invitatia numarul 355748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Numar invitatie: 355748/14.11.2013
Denumire contract: Acord-Cadru privind serviciile de comunicatii necesare SMIS-CSNR pentru perioada 2013-2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL FONDURILOR EUROPENECod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Mircea Voda, nr.44, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mircea Voda, nr.44, bloc M17, intrarea B, et. 8, cam 85, Sect.3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030669, telefon: +40 317300181, fax: +40 317300164, persoana de contact: Alexandra Anghelina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Fondurilor Europene, B-dul Mircea Voda, nr.44, bloc M17, intrarea B, Sect.3, Bucuresti, Romania, cod postal 030669.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-Cadru privind serviciile de comunicatii necesare SMIS-CSNR pentru perioada 2013-2015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari serviciiObiectiv general: Obiectivul general al proiectului este de a oferi posibilitatea tuturor institutiilor implicate in gestionarea Instrumentelor Structurale din Romania sa-si indeplineasca una din atributiile zilnice, respectiv introducerea datelor in SMIS-CSNR.Potrivit Hotararii de Guvern nr. 457/2008 privind cadrul institutional de coordonare si de gestionare a instrumentelor structurale, Ministerul Fondurilor Europene are responsabilitatea de a asigura realizarea si functionarea sistemului informatic pentru managementul tehnic si financiar al fondurilor UE, respectiv Sistemul Unic de Management al Informatiei pentru Instrumentele Structurale (SMIS-CSNR).SMIS-CSNR functioneaza pe o retea privata, nationala, dedicata, care asigura o conexiune permanenta cu parametri tehnici garantati, de la fiecare institutie implicata in gestionarea instrumentelor structurale pana la serverele SMIS si totodata o securitate sporita a sistemului.Serviciile de comunicatii aferente acestei retele trebuie asigurate in mod continuu, pentru a mentine accesul permanent in sistem al tuturor utilizatorilor SMIS-CSNR. Orice intrerupere a acestor servicii si, implicit, orice intrerupere a utilizarii SMIS-CSNR, poate avea repercusiuni importante in ceea ce priveste volumul de date inregistrate in sistem, in conditiile in care functionarea SMIS-CSNR a facut obiectul acreditarii sistemelor de management si control de catre Autoritatea de Audit si Comisia Europeana. Pentru asigurarea acestui tip de servicii este necesara lansarea acestei proceduri de achizi?ie care sa se finalizeze cu semnarea unui acord-cadru in care atribuirea contractelor subsecvente sa se realizeze prin reluarea competi?iei.a) Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: noiembrie 2013 ? octombrie 2015, in functie de frecventa cu care intervine cerinta de noi conexiuni la reteaua digitala SMIS, sau in func?ie de frecven?a cu care intervin mutari pentru care Contractorul nu are solu?ie tehnica. Lunar, in func?ie de necesita?ile care apar este posibil sa se incheie un contract subsecvent. La incheierea acordului-cadru se va semna un contract subsecvent pentru toate conexiunile existente in acest moment.b) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru : intre 1 si 346 de conexiuni.c) Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru: minim 1 si maxim 186 de conexiuni.Estimari ale sumei maxime alocate pe durata acordului ? cadru: 561.600 Lei fara TVA, respectiv 696.384 Lei cu TVA, echivalentul a 126.247, 64Euro fara TVA.Cursul de referinta luat in considerare este cel stabilit de Banca Na?ionala a Romaniei pentru data de 17.10.2013, respectiv de 1 euro/4, 4484 lei.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent poate fi de 15.000 EURO fara TVA.
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 561, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.000 lei prin instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 12) sau prin virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB cod fiscal20897750 (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie care sa prevada ca aceasta se va executa cf prevederilor legale in vigoare. Dovada constituirii acesteia se va prezentapana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor in original la sediul Autoritatii Contractante. Pentru garantiile de participare emise intr-o alta moneda decat Lei respectarea cuantumului de mai sus se va verifica prin utilizarea cursului BNR leu/alta valuta existent la data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP (www.e-licitatie.ro), respectiv data la care va fi publicata invitatia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentului de garantare se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, atasata documentelor de calificare si propunerii tehnice la sediul autoritatii contractante din Bdul Mircea Voda nr. 44, bloc M17, sector 3, Bucuresti, Romania. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Daca ofertantul este din categoria IMM cf legii 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul de mai sus. Dovada IMM ? completarea FORMULARULUI 3.
Garantie de buna executie
PENTRU CONTRACTELE SUBSECVENTE CARE AU O VALOARE MAI MICA SAU EGALA CU 1.000 EURO fara TVA - NU SE SOLICITA CONSTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE.PENTRU CONTRACTELE SUBSECVENTE CARE AU O VALOARE MAI MARE DE 1.000 EURO fara TVA - SE SOLICITA CONSTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, astfel: Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentata cf FORMULARULUI 13.Daca ofertantul este din categoria IMM, cf legii 346/2004 garantia de buna executie pentru contractul subsecvent se constituie in procent de 50% din cuantumul de mai sus.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, acesta se va face in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire a contractului subsecvent. Codul fiscal al Autoritatii Contractante este 20897750.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului subsecvent va fi cel putin egala cu durata respectivului contract.Prezentata in original si in traducere legalizata, in limba romana. Garantia de buna executie nu se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 4.In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2, insotit de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta. Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine, documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 5Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu FORMULARUL 6Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Numele si Prenumele FunctiaEugen Orlando TEODOROVICI MinistruLilian ONESCUSecretar generalAlin Sorin MITRICASecretar de statGabriel-Calin ONACA Secretar de statCamelia SANDUDirectorConstantin SARAGEASef serviciuAlexandra ANGHELINA ConsilierRobert IONESCU CRALEAConsilierAlexandra Ligia CHIRILA DirectorEugen Viorel GRIGORE Sef serviciuVeronica NISTEConsilierMarian ANGHELConsilier juridicNOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (acesta trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate pricipal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.In cazul unui ONG /Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Se solicita prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente care trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente., Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri a exercitiilor financiare: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2010, 2011, 2012) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie: - cel putin 30.000 euro sau echivalentul acestei sume in moneda nationala a ofertantului;Echivalentul in euro al cifrei de afaceri prezentata in alta moneda decat euro, se va calcula la cursul mediu anual euro/valuta comunicat de BCE pentru fiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri.In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual pentru fiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri. (http: //www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html)ANUL CURS RON/EURO2010 4, 21222011 4.23912012 4.4593Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza FORMULARUL 8 - Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv 2010, 2011 si 2012.(In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) in cadrul a cel pu?in un contract servicii similare de comunicatii digitale a caror valoare, fara TVA, trebuie sa fie cel putin egala cu 15.000 euro sau echivalent, valoare ce a fost atinsa in cadrul respectivului contract. Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a minim 1 document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul privat beneficiar care sa confirme: serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de prestare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor atasa documente suport (certificate/ documente/ copii dupa elementele relevante din contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent, etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari, care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul ;
- valoarea contractului(pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat.).Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.Valoarea in euro/valuta se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul in care au fost prestate serviciile similare.(http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794).In cazul in care operatorul economic prezinta in sustinerea experientei similare recomandari/documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / prestarea in bune conditii a serviciilor pentru care au fost emise recomandarile/documentele constatatoare., Cerinta nr.2Informatii privind asociatii/ sub-contractantii: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform FORMULARULUI 11: Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea acordului - cadru, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea acordului - cadru . Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a acordului - cadruc) In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, operatorul economic format dintr-o asociere cu scopul de a depune oferta comuna, va prezenta Autoritatii contractante inainte de data semnarii acordului - cadru, contractul de asociere in original autentificat la notar.d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, FORMULARUL 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura si punctele 1-6 din FORMULARUL 8 - Informatii generale cu informatiile aferente subcontractantului. Si in acest caz se va prezenta un acord de subcontractare preliminar urmand ca in cazul in care oferta este declarats castigatoare sa se prezinte contractul de subcontractare in original autentificat la notar.In toate cazurile contractele de asociere sau de subcontractare nu pot sa prevada clauze contrare acordului ? cadru/contractului subsecventPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer