Achizitie publica - AcORd CaDRu PrOpAn LiChEfIaT
Detaliu pentru invitatia numarul 334447
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334447/29.08.2012
Denumire contract: AcORd CaDRu PrOpAn LiChEfIaT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: ADRIANA GHIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spialul de Pneumoftiziologie, STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, loc. Satu Mare, jud. Satu Mare, Birou Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AcORd CaDRu PrOpAn LiChEfIaT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de propan lichefiat, conform caietului de sarcini. Se asigura transportul combustibilului si furnizarea in custodie a rezervoarelor de stocare complet echipate.
II.1.6) CPV: 09122110-4 - Propan lichefiat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa :11000 RON , conform art.43 din OUG nr.34/2006. Perioada de valabilitate :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010. Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Calin Tudorache, Dir. Medical- Salagean Lita. Membrii comisiei de evaluare : PRESEDINTE-dr.Salagean Lita, Membrii: Pop Monica, Ghic Adriana, membru de rezerva- Cadar Anamaria. 1. Autorizatie de antrepozit fiscal2. Autorizatii pentru stocarea, transportul si distributia GPL conform legislatiei si normelor aplicabile in Romania-prezentare copie formular stampilat si semnat3. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - in original sau copie lizibila "conform cu originalul", valabil cu 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; 2. Fisa de informatii generale;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., 2.Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformiate cu unul din standardele: ISO 9001 sau echivalent. !! Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primii certificarea, cu respectarea prevederilor art. 192 din OG 34/2006. -prezentare copie formular stampilat si semnat;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul "https//www.e-licitatie.ro"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:29