Achizitie publica - Acord cadru reactivi de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 355024
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355024/24.10.2013
Denumire contract: Acord cadru reactivi de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru reactivi de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Carbamazepina Kit-200testeAcid valproic Kit-200testeCalibrator universal medicamente ?carbamazepina , digoxina, gentamicina, fenitoina, fenobarbital, primidona, teofilina, tobramicina, acidvalproic, vancomicina Kit-6*1*5ml;1*10ml diluentSer control universal medicamente-acetaminofen, acid valproic, amikacina, carbamazepina, digoxina, fenitoina, fenobarbital, gentamicina, lidocaina, NAPA, primidona, procainamide, quinidinaq, salicilat, teofilina, tobramicina, vancomicina Kit 3*2*5ml3 niveleDiluent reactivi medicamente Kit-1*200ml
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 215.76 - 62, 589.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA este de 1251 lei .Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare . Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile.(Formularul 5) Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care urmeaza a fi incheiat. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical -Dr. Maghiar FlorinDirector de ingrijiri-As. Barabas CalinSef Serviciu Achizitii Contractare si aprovizionare-Ec. Poinar MirelaSef laborator analize medicale-Dr Nicoriciu FlorinCoordonator program epilepsie -Dr. Rosu SimonaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 5Toate formularele vor fi completate si atasate online in seap sub forma scanata Certificat Constatator emis de ORC in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal alfirmeiDocumentul va fi atasat online in seap sub forma scanata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la datalimita de depunere aofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 14:26