Achizitie publica - ACORD CADRU REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE -UPU
Detaliu pentru invitatia numarul 335604
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335604/18.09.2012
Denumire contract: ACORD CADRU REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE -UPU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOVCod fiscal: 14989140, Adresa: BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3246400, Fax: 021/3246400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE -UPU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE COMPATIBILI CU ANALIZORUL MS4-5 .
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :7.800, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 zile de la data limitade primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 4);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO50TREZ4215006XXX006715, Trezoreria ILFOV.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecventModul de constituire a garantie de buna executie- Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante /instrument de garantare in favoarea autoritatii contractanteModul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii completare formular 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formularul BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 3Cerinta nr. 4DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Eduard Armeanu - Manager, Director financiar contabil: Ec.Iacob Cristina, Director Medical : Dr. Radu Sgarbura, Consilier Juridic : Andrei Ioana , Sef Birou Achizitii Publice : Ec. Bina Marian Daniel, Sef U.P.U. Cuculici George Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.nota: Inaintea transmiterii raportului procedurii Autoritatea contractanta va solicita operatorului clasat pe primul loc de a prezenta documentele pentru conformitate cu originalul , ,copie legalizata"b) pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru activitatea din ultimii trei aniCerinta obligatorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERTFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZITIVELOR MEDICALE EMISE DE MINISTERUL SANATATII PUBLICE PENTRU PRODUSELE PREZENTATE IN CAIETUL DE SARCINI.DECLARATII /CERTIFICATE DE CONFORMITATE CE. Prezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 11:47