Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru Reactivi si produse de contrast


Detaliu pentru invitatia numarul 339637
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Numar invitatie: 339637/19.11.2012
Denumire contract: Acord Cadru Reactivi si produse de contrast
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta SloboziaCod fiscal: 4231768, Adresa: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Slobozia, Telefon: 0243233116, Fax: 0243234657
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru Reactivi si produse de contrast
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona Reactivi si produse de contrast utilizate in radiologie pe o perioada de 24 luni
II.1.6) CPV: 33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 8, ori de o societate de asigurari.Cont trezorerie: RO 64TREZ3915006XXX003182;CUI 4231768Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 4086 lei in raport valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1(1) litera ?b? din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertele necastigatoare, garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul anularii procedurii, garantia de participare se va restitui dupa data expirarii perioadei de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economiciCUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 8172 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG -completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4; persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Dr. Olaru Vasile- manager, Ec. Berbece Adrian-Dir. financiar contabil, Dr. Tron Andrei- Dir. Medical, As. Nae Florentina-Dir. de ingrijiri5.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- completarea si prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilat (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publicaDocumentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.2. Autorizatie de distributie angro a medicamentelor eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului3. Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre MSP in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie angro de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara si cifra medie de afaceri peultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2009, 2010, 2011);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani 1.Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 9001 saualtele echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se regaseste in SEAP atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer