Achizitie publica - Acord cadru saci menajeri
Detaliu pentru invitatia numarul 342634
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342634/13.02.2013
Denumire contract: Acord cadru saci menajeri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru saci menajeri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru saci menajeri
II.1.6) CPV: 18930000-7 - Saci si saculete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=2.069, 80RON(Lot1?1.753, 80RON;Lot2?300, 00RON;Lot3?16, 00RON).Data de referinta ptr.echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Reducere 50% pt.IMM cf. Legii346/2004.Pt.a beneficia de reducere, societatea va prezenta si actul doveditor cf.art.7 Legea 346/2004 (Formular?Declaratieprivind incadrarea in categoria IMM??Anexa1 Legea346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM, oferta va fi respinsa la deschidere.Mod de constituire: SGB(original)in favoarea AC, eliberata de o banca din RO sau de o banca din strainatate? Formular11;OP cu conditia confirmarii de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBAN O91TREZ6215005XXX000320?Trez Timisoara;Numerar la casieria SCJUT (orar;luni?vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui cf. prevederilor art.86 din HG925/2006, care se prezinta original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in documentatie.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.In conf.cu prevederile art.87 HG 925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in una din urmatoarele situatii: retrage oferta in perioada de valabilitate; oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia, AC va retine din GP cuantumul stabilit conf art.278^1 din OUG 34/2006.GP se va restitui conf.art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de furnizor, la dispozitia achizitorului; suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;Scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr.19 (model anexat; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari).Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr.346/2004 actualizata privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG nr.34/2006 actualizata; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratie privind calitatea de participant; Pers.cu functie de decizie in cadrul autoriatii contractante conf.OUG34/2006 art.33^1 alin.(4): Dr.Ciprian Bogdan, Ec.Maria Saracan, Conf.Dr. Florin Barsasteanu, As.Doina Ungor, Tiberiu Balog, Cristina Badea, Cososchi Alina, Paiusan Oana, Draganescu Octavian, Marin Luminita, Vasile Dragomir. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(copie)"Informtiile din Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor."
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre pentru loturile ofertate., Informatii privind asociatii (daca este cazul), Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 08:48