Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru servicii de colectare,transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti


Detaliu pentru invitatia numarul 321458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI
Numar invitatie: 321458/07.03.2012
Denumire contract: acord cadru servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTICod fiscal: RO4510266, Adresa: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Telefon: 0253378165, Fax: 0253378085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL ORASENESC TG-CARBUNESTI, STRADA TEILOR, NR 1 JUDETUL GORJ, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 253378165, fax: +40 253378085, persoana de contact: MADALINA NOVAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul orasenesc tg-carbunesti, strada eroilor, nr 51, judetul gorj, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 431, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare: 4316, 4 lei. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti. IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prev legii nr 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.IN EVENTUALITATEA FORMULARII UNEI CONTESTATII SI IN CAZUL RESPINGERII ACESTEIA DE CATRE CNSC , AUTORIT.CONTR.VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE SUMA DE 4211, 63 LEI.
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancare , virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. cod IBAN: RO 92TREZ3375006XXX000982 deschis la trezoreria Tg Carbunesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratia privind eligibilitatea- completarea formularului: din sectiunea formulare2. declaratie privind neincadrarea in sit prev art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ulterioare - completarea formularului anexat din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)3. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ord 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. completarea formularului: din sectiunea formulare4. declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69'1 din oug 34/2006 cu modif si complet ulterioare din sectiunea formulare (atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatile prevazute de articolul 181 lit a, c1)si d) din oug 34/2006 cu modif si compl ulterioare)conducerea spitalului, manager Tirziu Constantin, dir. medical Busu Stefan Dorin, dir. fin. contabil Chiriac Felicia ;serviciul achizitii: ec Novac Madalina;ec Calina Liviu;consilier juridic-jr.Mondoaca Anca.iar consiliul de administratie este format din: Calina Iuliu, Ciontescu Constanta, Alaman Doina, Sceleanu Carmen, Popescu Nicolae, Stancu Gheorghe, Becheanu Totosel, Solea Liviu5. declaratie de atestare fiscala eliberata de administratia financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datori fiscale la bugetul de stat general consolidate, in copie"certificate conform cu originalul". dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. certificat fiscal privind inpozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de lata catre bugetul local, in copie "certificata conform cu originalul" dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scdente in luna anterioara celei in care se depune oferta. -certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care sa dovedeasca minimum inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN: 3822-tratarea si eliminarea deseurilor periculoase4941-transporturi rutiere de marfuriin original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul( pentru persoane fizice/ juridice romane)-documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.(pentru pers.juridice/fizice straine)pentru ofertantul clasat pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similarase solicita minimun contract similar finalizat in ultimii 3 ani , cu o valoare minima de 143880 lei fara tva insotit de recomandare din partea beneficiarilorsau cel mult 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 143880 lei, insotite de recomandari din partea beneficiarilor., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa saudispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventiide inchiriere/prestari servicii, etc.), de urmatoarele tipuride echipamente si instalatii : - Statie de incinerare deseuri periculoase, situata inproximitatea sediului beneficiarului(autorizatia integratade mediu valabila, fisa tehnica, autorizatia sanitarveterinaravalabila), avand in vedere prevederile HG1061/2008 ;
- Autovehicule speciale autorizate pentru transport deseuripericuloase (cu referat tehnic de evaluare emis de MSISP, in perioada de valabilitate, aviz favorabil DSP traseesi locatii de transport, raport de inspectie, ITP, RCA silicente conforme si valabile) - se va prezenta dovadadetinerii acestora;
- Cantar electronic, insotit de certificat de garantie siconformitate;
- Statie de dezinfectie a masinilor si europubelelor ? se vaprezenta dovada detinerii si autorizarii DDD a statiei;, ofert.treb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmat.personal de specialitate necesar pt indep.contr: -sef statie incinerare-pers.desemnata si Consilier de siguranta cu certificate de preg/atestate profesionale-conducat.auto atestati cu certificat de pregatire pentru autospeciale transport deseuri peric-respons. cu controlul tehnic de calitate in colectare , transp.si eliminare des.peric., ofertantul va prezenta mostre pentru fiecare tip de ambalaj solicitat in caietul de sarcinicertificate si omologate ADR., ofertantul lider in cazul in care este format dintr-o asociatie la cere participa mai multi op ec va semana o decl. prin care se va obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata casigatoare va legaliza asocierea iar contr. de asociere legalizat va fi prezentata AC inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin semnarea acordului de asociere de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este inputernicit sa se oblige saprimeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, idividual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pt indeplinirea contracului, inclusiv platile, pentu sucontr. se va specifica partea din contract care urmeaza sa o execute;
-in cazul in care pt indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea "nu este cazul" in cadrul formularului mentionat certificate de calitate ISO 9001 si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, prezentarea certificatului din care sa reiasa ca operatorul ec are implementat si mentine un sistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate ISO 14001, si/sau alte dvezi si documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap-fisier electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer