Achizitie publica - Acord cadru servicii de intretinere si curatenie sediu D.G.A.S.P.C. Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 319981
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319981/07.02.2012
Denumire contract: Acord cadru servicii de intretinere si curatenie sediu D.G.A.S.P.C. Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, str.Brailei, Nr. 138 B, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 0236/312122, fax: +40 0236/312122, persoana de contact: Ragea Leontina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, str. Brailei, nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru servicii de intretinere si curatenie sediu D.G.A.S.P.C. Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de intretinere si curatenie sediu D.G.A.S.P.C. Galati
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 155.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.200 leiConform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 1.101, 55 lei.Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A. astfel: Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract/prin depunerea la casierie a unor sume in numerar/prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin. 3 din H.G. 925/2006 asa cum a fost modificat prin H.G. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a O.U.G. 34/2006.FORMULAR 3? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru completarea declaratiei -persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manon Emilia Cristoloveanu-Director General, Catalin Vadana-Dir.Gen. Adj. Ec., Gavrila Cristian- Sef Birou, Ciuca Iancu- Contabil, Ragea Leontina- Sef Birou, Stroia Daniel-Consilier, Mitrofan Elena- Consilier juridic.FORMULAR 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.FORMULAR 5 ? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Documente edificatoare: Declaratie privind Calitatea de participant la procedura Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. priv. capac. teh: Se solicita ca of. sa faca dovada ca are asig. (in dotare proprie, prin contr. sau prin conv. de inchiriere, etc.) utilajele, echip. si dot. necesare indepl. ac. cadru de prest. serv., intocmai cum este solicitat in caietul de sarcini.Exp. sim.: Lista a princ. prest. de serv. ef. in ultim. 3 ani, continand val., per. de prest., benef., indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati - prezentarea unui nr. max.de 3 doc./contr./P.V. de rec. prin care sa confirme prest. de serv. a caror val. sa fie in cuantum de 50.000 lei. Ment. ca pt. echiv. se va tine cont de cursul mediu anual al BNR/BCE. Standard de referinta: ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor de curatenie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 09:28