Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru servicii de reparare, intretinere si supraveghere a ascensoarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 335772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Numar invitatie: 335772/20.09.2012
Denumire contract: Acord cadru servicii de reparare, intretinere si supraveghere a ascensoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"Cod fiscal: 4183164, Adresa: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Telefon: 0214604260, Fax: 0214610325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Romania, cod postal: 041451, telefon: +40 214604260, fax: +40 214610325, persoana de contact: CONSTANTIN TRONECI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , Bucuresti, SERVICIUL TEHNIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru servicii de reparare, intretinere si supraveghere a ascensoarelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de reparare, intretinere si supraveghere a ascensoarelor
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5581 lei, Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cuantumul care se va retine, din valoarea garantiei de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, va fi calculat conf. Art. 278^1 din OUG 34/2006 (si va fi in valoare de 2790.72 Ron).
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 1)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 2)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 3)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr 5 din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii de atribuire.NOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager: Dr.Catalin Gabriel Smarandache-Director Medical: Dr.Radu Spataru-Director financiar-contabil: ec. Ruxandra Bata-Comisia de evaluare: - ing. Cristian Toma- ec. Razvan Mesina- ing. Constantin Troneci- Mentionam ca s-a tinut cont de prevederile ord. 170/2012 al Presedintelui ANRMAP( publicat in MO nr 328/15.05.2012 ), spitalul fiind subordonat direct Ministerului Sanatatii, nu primariei. 1Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul (emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata;
- 2.Autorizatie ISCIR in termen , pentru montarea, punerea in functiune, exploatarea, repararea si verificarea tehnica a ascensoarelor electrice .in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? ?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, ,2. Fisa de informatii generale? Formularul nr. 6 din sectiunea formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani din care sa reiasa prestari de servicii similare, Informatii privind dotarea cu personal de specialitateOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal tehnicde specialitate, atestat de catre ISCIR conform Ordinului ISCIR nr.465/2009, pentru supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat, sau- echivalent. Se va prezenta atestatul aferent pentru personalul ce va fi desemnat sa presteze serviciile la unitatea noastra., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, inclusiv echipamentele pentru executarea intretinerii ascensoarelor, Declaratie pe propria raspundere ca firma dispune de un dispecerat NON STOP , astfel incat sa poata intervenila sesizari in max. 60 minute.( cf. prevederi prescriptii ISCIR R2-2010 ) Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer