Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru servicii de reparare si intretinere autovehicule in anul 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 277071
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Cod de identificare fiscala: 4469183
Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti
Telefon: 0248/607000 INT.20141
Fax: 0248/607000 INT.20141
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru servicii de reparare si intretinere autovehicule in anul 2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Acord cadru servicii de reparare si intretinere autovehicule in anul 2011
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 24.01.2011 13:30
Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Compartiment achizitii, Pitesti, Strada Victoriei, nr.45, jud. Arges, tel/fax: 0248607000 int. 20141.
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Serviciul Logistic, Pitesti, Strada Victoriei, nr.45, jud. Arges.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 72, 940 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local(in original sau copie legalizata), valabile la data deschiderii ofertelor;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010;5. Certificat constatator emis de ORC in anul 2011, original sau copie legalizata;6. Certificat de inregistrare-copie;7. Informatii generale;8. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;9. Autorizatia tehnica inregistrata la RAR;10. Daca este cazul, informatii privind subcontractantii.
Din SEAP sau de la sediul I.P.J. Arges - Compartiment achizitii, in baza unei solicitari scrise la nr. fax: 0248.607.000 interior 20141.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer