Achizitie publica - acord cadru servicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata
Detaliu pentru invitatia numarul 346497
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346497/09.05.2013
Denumire contract: acord cadru servicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"Cod fiscal: 4284134, Adresa: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3165283, Fax: 3165283
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 212115185, fax: +40 212115185, persoana de contact: Dana Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BulevardulIancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, serviciul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru servicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru servicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata-conf. anexa BServicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata, servicii prestate pentru :1. Aparat anestezie JULIAN- 1 buc.2.Aparat anestezie JULIAN PLUS - 2 buc.3.Aparat anestezie FABIUS CE- 7 buc.4.Aparat anestezie TITUS-2 buc.5.Ventilator EVITA 4 - 1 buc.6.Ventilator SAVINA- 9 buc.7. Ventilator BABYLOG 8000 SC- 1 buc8. Ventilator BABYLOG 8000 - 3 buc9. Ventilator OXILOG 2000 - 3 buc10. Aparat anestezie FABIUS TIRO-2 buc11. Masa terapie BABYTHERM8010 -2 buc12. Incubator model isolette C2000- 2 buc13. Masa incalzire resuscitare nou nascuti RW82 - 1 buc14.Fabius Plus - 2 buc15. Vista XL - 2 buc.16. Evita XL - 6 bucLOT 2 Servicii de reparare si intretinere echipamente de anestezie si echipamente pentru respiratie asistata , servicii prestate pentru :1. aparat anestezie generala siesta I
II.1.6) CPV: 50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 363.67 - 18, 727.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantiei de participare este in sectiunea B loturi trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO34TREZ7015005XXX000169 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Data pentru care se calculeaza echivalenta leu/euro este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare la cursul BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, ing. Mircea Eduard, ec.Petrescu Georoceanu Elena, ec. Chirica Paula , sef birou ad-tiv Stefanov Dorina 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii; ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata2.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.3.Aviz de functionare emis de MS pentru intretinere si reparare pentru categoria de dispozitive medicale care fac obiectul acordului cadru ; Actele normative care impun obligativitatea acestei avizari : H.G. 1718/2008 privind organizarea si functionarea MS, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea 176/2000 privind dispozitivele medicale republicata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de catre ofertant de certificate de instruire prin care acesta atesta/confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru asigurarea de service pentru fiecare tip de echipament care fac obiectul acordului cadru, pentru lotul/loturile pentru care depune oferta;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 15:27